۱۴۰۳ سه شنبه ۰۴ ارديبهشت

   

این وظیفه ی همه ی ما و شماست که در مسئله پدافند فرهنگی جدی تر وارد عمل شویم. موقعیت شما در کمیسیون فرهنگی مجلس انتهای مسیر حرکت ماست تا به نتیجه عملیاتی برسد. شما باید از وزیر ارشاد و دولت بپرسید که در جهت پدافند فرهنگی چه کردند؟ چرا مجلس در مسئله ی پدافند فرهنگی ساکت است؟

به گزارش Alamolhoda.com،  آیت الله علم الهدی در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: پدافند فرهنگی می تواند در وضعیت فرهنگی امروز ما کارساز باشد. اگر شخص یا جریاناتی در مسیر پدافند فرهنگی سینه سپر کند و مورد حمایت شما نباشد، نه او موفق می شود و نه شما می توانید موفق باشید. ما در مسئله پدافند فرهنگی با وزرای ارشاد دولت ها گفتگوهای زیادی داشتیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: متاسفانه امروز دولت نیز در این مسیر قدم بر نمی دارد و حتی تحت تاثیر قشر کم تعداد اما پر هیاهوی لائیک جامعه به اقدامات تشویقی دست می زند. اینکه بنده در نماز جمعه در خصوص پدافند فرهنگی موضع گیری می کنم بخاطر درخواست ، تذکرات و فشار مردم و همچنین بعد چند سال تذکر به مسئولین است. در حالی که متاسفانه دولت در مقابل این مواضع ، بخاطر چند نفر لائیک می ایستد. لذا من مجبورم از ظرفیت اجتماعی خود در نماز جمعه استفاده کنم.
امام جمعه مشهد در ادامه گفت: بنده از حضور شما تشکر می کنم. این فرصتی است که باید آنرا مغتنم شمرد. شما عزیزان یک شخصیت اجتماعی موثر هستید. این وظیفه ی همه ی ما و شماست که در مسئله پدافند فرهنگی جدی تر وارد عمل شویم. موقعیت شما انتهای مسیر حرکت ماست تا به نتیجه عملیاتی برسد.
وی افزود: شما باید از وزیر ارشاد و دولت بپرسید که در جهت پدافند فرهنگی چه کردند؟ چرا مجلس در مسئله ی پدافند فرهنگی ساکت است؟ اگر قرار باشد در این شهر کنسرت برگزار شود بدترین کنسرت ها و به اندازه همه ی کنسرت ها در کشور در مشهد اجرا خواهد شد چون فقط بالغ بر ۵ میلیون زائر خارجی در مشهد داریم.
آیت‌الله علم‌الهدی اظهار کرد: متاسفانه در انعکاس رسانه ای موضع گیری ما قلم دست دشمن است و آنگونه که میخواهد نشر دهد. برخی رسانه ها نکته ای که می خواهند روی آن مانور دهند را با زدن سر و ته آن منتشر میکنند.

نظرات (۱)

  • شهدای مرصاد
  • روزدوشنبه 01/06/95 سعادتی باورنکردنی شامل حالم شد وآن دیدار از نزدیک با حاج آقا علم الهدی بود. خیلی لذت داشت.هنوز باورم نمیشه دیدن این عزیزان چقدر شیرینه . عکسهایی که گرفته شده رو صد بار از دیروز دیدم و هردفعه برام تازه گی داره.امید وارم دوباره بتونم از نردیک ببینمشون .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی