۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

دیدار با بسیجیان

شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۵ ق.ظ

انقلاب ما سرنوشت اسلام را امروز تعیین می کند

در مقابل دشمن تنها نیستیم. در مقابل دشمن ، اسلام و پیغمبر(ص) است. می بینید هر کجا نقشه ی آمریکا عملی نمی شود به پیامبر اسلام(ص) بی احترامی می کند. باید در تمام تحلیل هایمان سرنوشت اسلام را در نظر بگیریم. مدیران ما باید مسائل را خارج از محدوده ی جغرافیایی تحلیل کنند

دیدار با بسیجیان

صبح امروز آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با بسیجیان بعد از تبریک هفته بسیج به حاضرین بیان کردند: معمولا ما نسبت به مجموع مطالب پیش آمده در جریانات اجتماعی و سیاسی آنها را در حوزه ی داخلی تحلیل می کنیم و این یک نقطه ی انحراف هم برای مردم و هم مدیران ماست چون مسائل ما در روی کره رمین مسائل اسلام و سرنوشت ما سرنوشت کل اسلام است.

ایشان با اشاره به جنگ احزاب افزودند: در جنگ احزاب شکست و پیروزی بین دو نفر بود یک طرف حضرت امیر(ع) و طرف دیگر عمربن عبدود که در بین تمام شجاعان و دلاوران عرب و یهود برجسته ترین فرد بود. تحلیل ها هم بر پیروزی اسلام و یا کفر بود و به گفته ی پیامبر(ص) همه ی اسلام در مقابل همه ی کفر قرار گرفته بود.


 آیت الله علم الهدی در ادامه تاکید کردند: امروز هم وضعیت ما به همین شکل است، ما نمی توانیم سرنوشت انقلاب را با جریان زندگی ملت تحلیل کنیم و مدیران ما هم بر اساس آن تصمیم بگیرند. الان 60 سال است که فلسطین به عنوان خط مقدم اسلام درمقابل  صهیونیسم در حال مقابله است در این شرایط صهیونیسم در مقابل این صف مقدم به ظاهر محصور شده هنوز از نقش سرکوب گرانه اش تنازل نکرده و ما داریم به همین دلیل از فلسطین حمایت میکنیم.


ایشان در مورد انقلاب ما بیان کردند: انقلاب ما سرنوشت اسلام را امروز تعیین می کند. ما تنها نقطه ی مقابل دشمن نیستیم نقطه ی مقابل دشمن اسلام و پیغمبر(ص) است و میبینیم هرجا نقشه ی آمریکاعملی نمی شود سعی به براندازی و بی احترامی به پیامبر اسلام(ص) و اسلام می کند.
ما در تمام تحلیل هامان باید سرنوشت اسلام را در نظر بگیریم، مدیران ما باید مسائل را خارج از این محدوده جغرافیایی تحلیل کنند وراهبرد های ما باید درارتباط با راهبرد های نظام سنحیده بشود.در تمام مسائل مسلمانان دنیا چشمشان به ما به عنوان قبه الاسلام است وقتی این مسائل تحلیل می شود آنچه چشم همه رادر بحث قدرت و توان پر می کند بسیج است.


آیت الله علم الهدی در ادامه افزودند: ما با تمام تجهیزات نسبت به دشمن ضعیف تر هستیم وآنچه برای دنیا چشم پرکن است و قدرت ارزیابی را ازدشمن می گیرد بسیج است چون بسیج یعنی یک ملت.یک ملت را چگونه می توان بر اندازی کرد وقتی جریان بسیح در جامعه برقرار است؟ وقتی با ترور 3 نفر دانشمند 300 نخبه جای آن را میگیرد و این برای دشمن قابل تحلیل نیست.دشمن همه ی مسائل ما را در هشت سال دفاع مقدس دیده و درعین حال جرات نزدیک شدن به کشور ما را ندارند چون نمی دانند بسیج چیست و قدرت آن را نمی توانند ارزیابی کنند، آغاز هفته ی بسیج در هرسال یعنی دمیدن روح تازه در مسلمانان جهان نسبت به مبارزه ی با استکبار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی