۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

   

صلابت قوه قضاییه موجب شده است که کار به دست متجاوزان نیفتد؛ حقوق‌‌های نجومی و کلان نباید موجب سلب اعتماد و اطمینان مردم شود.

به گزارش alamolhoda.com، آیت الله علم الهدی ظهر امروز در حاشیه دیدار با اعضای شورای عالی قضایی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قوه قضاییه یکی از دستگاه‌هایی است که در میان شیعیان نمود خوبی دارد، این دستگاه به عنوان تحقق دهنده عدل علوی در میان مردم و اذهان شناخته شده است.

وی با بیان اینکه توقع مردم و نظامی که بر پایه مبانی اهل بیت(ع) استوار است از دستگاه قضایی بالاست گفت: قوه قضاییه با نوع برخوردش در مسائل کلان کشوری کار را به جایی رسانده که متجاوزان احساس امنیت نکنند، این عدم آرامش نشانه صلابت قوه قضاییه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: عده‌ای با تخلف در مسائل خرد کشور گمان می‌برند که می‌توانند از زیر تیغ قوه قضاییه رهایی یابند ولی این افراد و کسانی که در جریان‌های اقتصادی و کلان کشور دخیل بودند مورد نظارت و واکنش قوه قضاییه قرار می‌گرفتند.

آیت الله علم الهدی خاطر نشان کرد: صلابت قوه قضاییه موجب شده است که کار به دست متجاوزان نیفتد؛ حقوق‌‌های نجومی و کلان نباید موجب سلب اعتماد و اطمینان مردم شود.

وی در مورد برپایی کنسرت‌ها و اهتمام عده‌ای به انجام این دست امور گفت: وظیفه قوه قضاییه احقاق حق پرودگار و رعایت حد الهی است، این دستگاه هر امری را که در ادامه حد و حق الهی باشد را انجام می‌دهد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی