۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

   

آیت الله جنتی اولین فقیهی است که امام بزرگوار به عنوان یک مجتهد مسلم در شورای نگهبان انتخاب کردند؛ این بصیرت بالای فقهای خبرگان موجب شد که آیت الله جنتی را انتخاب کنند.دشمنان باید بدانند که بیداری مردم ما مافوق آن است که با یک سلسله عملیات روانی خدشه‌دار شود. آن‌ها باید بدانند که مسیرشان اشتباه بود.

به گزارش alamolhoda.com ،آیت الله علم الهدی دقایقی پیش درجمع خبرنگاران بیان داشت: ریاست آیت الله جنتی در مجلس خبرگان بزرگترین دلیل و نشان بصیرت بالای خبرگان است چرا که خبرگان فردی را به عنوان رئیس خود انتخاب کردند که 17 سال شاگرد امام بوده است.

وی گفت: آیت الله جنتی اولین فقیهی است که امام بزرگوار به عنوان یک مجتهد مسلم در شورای نگهبان انتخاب کردند؛ این بصیرت بالای فقهای خبرگان موجب شد که آیت الله جنتی را انتخاب کنند.دشمنان باید بدانند که بیداری مردم ما مافوق آن است که با یک سلسله عملیات روانی خدشه‌دار شود. آن‌ها باید بدانند که مسیرشان اشتباه بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی