۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

مراسم هفتم شهدای سراوان

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۵۶ ق.ظ

این کشور سکوی پرش برای ظهور و فرج امام زمان (عجل الله فرجه) است

این نظام، تنها نظامی است در کره ی زمین که تمام عظمتش در استکبار ستیزی و مقاومت مقابل کفر و الحاد است. و عزیز شما قربانی این عظمت شده است. این قربانی شدن در سپاه امام زمان (عجل الله فرجه) و مسیر ایشان است.

مراسم هفتم شهدای سراوان ، مجتمع آیه ها
صبح امروز آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با خانواده ی شهدای مرزبانی نیروی انتظامی بیان داشتند: آنچه امروز برای مردم ما به ویژه دلاورمردان عرصه ی ایثار و شهادت قابل تامل است این است که محور این شهادت چه بوده است؟ این عزیزان قربانی چه چیزی و چه راهی بوده اند؟


ایشان در ادامه سخنان خود افزودند: آنچه که درباره این حادثه تروریستی جای تامل دارد، این است که ممکن است خانواده‌های این عزیزان سوال کنند چرا فرزند من باید قربانی شود تا عده دیگری در امنیت و رفاه زندگی کنند؟ برای آنها هیچ کدام از شعارهای احساسی از قبیل استحکام پایه‌های نظام و توسعه نظام قانع‌کننده نیست و آن چیزی که مادر شهید را قانع می‌کند که لباس مشکی نپوشد و پدر شهید اشک نریزد این است که آنها میوه دلشان را به پیامبر(ص) و حضرت زهرا(س) هدیه کرده‌اند این ذخیره ای شد برای شب اول قبرتان و این یک سند زنده و افتخار در ساحت مقدس پیغمبر اکرم(ص) و حضرت زهرا(س)است.


آیت الله علم الهدی در اهمیت این شهادت ها بیان کردند: تمام دنیا که بر سرما ریخته اند و تمام توطئه هایی که بر علیه ما می کنند همه بخاطر دین است، وهر مقداری که ما مقتدرانه مقاومت کنیم این شوکت و عظمت رسول الله(ص) و امام زمان(عج) است که نظامی ولایی توسط حجت امام زمان(عج) تشکیل شده و دنیای کفر را اینگونه مستاصل کرد و فرزند شما قربانی عزت و عظمت دین خدا وپیغمبر(ص) وامام زمان(عج) شده است


ایشان در ادامه افزودند: این کشور سکوی پرش برای ظهور و فرج امام زمان(عج)است. این نظام نظامی است در کره ی زمین که تمام عظمت آن در استکبار ستیزی و مقاومت مقابل کفر والحاد در زمین است و عزیز شما قربانی این عظمت شده است، این قربانی شدن در سپاه امام زمان(عج) و مسیر ایشان است.


آیت الله علم الهدی خطاب به مسئولان تاکید کردند: مسوولان ما در کشور شعاع سرخ‌رنگ خون شهدا را مورد توجه قرار دهند.کسی که در این مملکت وزیر یا وکیل شده و یا دارای قدرت است، حکم مسوولیتش با یک خودکار ده تومانی امضا نشده، بلکه در شعاع این وکالت، مدیریت و ریاست خون‌ها ریخته شده و محور این خون‌ها  دین خدا است. جنگ با دشمنان خدا و مقابله با اعداء پیامبر(ص) استکبار ستیزی و عزت‌ بخشی به دین و ارزش‌های آن باید اساس همه سیاست‌گذاری‌ها در عرصه مدیریت‌های خرد و کلان قرار گیرد باقی مسائل همه در حاشیه این مطلب است. اسلام را نباید قربانی جریان ارتباطات سیاسی کرد. نمی توان اصل استکبار ستیزی را فدای مدیریت دیپلماسی کرد تا یک کشور آرام و تنش زدایی داشته باشیم.


آیت الله علم‌الهدی در بخش دیگری از سخنان خود به مغفول ماندن یک بخش مهم در جریان شهادت 14 نفر از مرزبانان کشورمان اشاره و خاطر نشان کردند: شهادت این 14 نفر از نقطه صفر مرزی بزرگ‌ترین نمایش اقتدار نظام و مرزبانان غیور و دلاور ماست. در کشورهای همسایه توطئه‌های نابکارانه استکباری در عمق اجتماعات و شهرهای آنان اجرا می‌شود اما اقتدار نظام و خصوصا جریان مرزبانی ما سبب شده آخرین نقطه ی توطئه ی آنها نقطه ی صفر مرزی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی