۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت

   

آنچه امام زمان(عج) با آن بشدت مخالف هستند دکان داری با نام ایشان است، ایشان عشق کاربردی و شور و حرکت همراه با شعور می خواهند، توجه به جریان ها باید بسیار حساب شده باشد. مسئله دلداگی به امام زمان(عج) و عشق به ایشان به گونه ای است که اگر بدون توجه باشد فردا احتمال انحراف آن وجود دارد.

به گزارش alamolhoda.com ، آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس در جلسه هماهنگی اجتماع عظیم منتظران ظهور،در صبح نیمه شعبان بیان داشت:  آنچه امام زمان(عج) با آن بشدت مخالف هستند دکان داری با نام ایشان است، ایشان عشق کاربردی و شور و حرکت همراه با شعور می خواهند، توجه به جریان ها باید بسیار حساب شده باشد. جذب و ترد شما در راه امام زمان(عج) باید حساب شده باشد. مسئله دلداگی به امام زمان(عج) و عشق به ایشان به گونه ای است که اگر بدون توجه باشد فردا احتمال انحراف آن وجود دارد.

وی تصریح کرد: نوکری امام زمان(عج) بسیار دشوار است و اگر در جامعه بنا شد نشان نوکری ایشان را بگیریم کار ما بسیار سخت تر است. انشااله شما در این مسائل بسیار محتاط قدم بردارید تا عملی را خلاف نظر امام زمان(عج) انجام ندهید و سبب دلخوری ایشان نشود.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: برای کاری که قرار است برای محبوب انجام شود باید با هرچه که داریم وارد میدان شویم و مهم این است الان که سخن از امام زمان(عج) شده با تمام توان به میدان بیائیم. امیدواریم امسال با تمام ظرفیت در مراسم نیمه ی شعبان حاضر شویم.

نظرات (۲)

با سلام خدمت حضرت آیت الله علم الهدی
بنده به عنوان یک نیروی انقلابی و خط امامی، جدیدا یک کانال تلگرام تحت عنوان طرفداران آیت الله علم الهدی درست کردم در حفظ و نشر صحبت های خط امامی ایشان، با تمام وجودم برای نماینده امام زمانم به دور از حاشیه و.. وقت خواهم گذاشت.
آیا جناب آقاى علم الهدی از نظر شرعی راضی هستند من این کانال رو داشته باشم و ادامه بدهم؟
  • کامبیز صفاری
  • با تشکر و احترام
    واقعا جمله زیبا و پر وزنی فرمودند
    نوکری امام زمان کار بسیارز سختی است
    خداوند آقای علم الهدا و دیگر دوستداران صدیق امام عصر (عج) و ولایت فقیه را سربلند و سرافراز نگاه دارد
    آمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی