۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

نماز جمعه دهم آبان 92

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۴۳ ب.ظ

تا روزی که آمریکا مسلمان‌کش است فریاد می‌زنیم "مرگ بر آمریکا"

یک عده در کشور راه افتاده‌اند که شعار "مرگ بر آمریکا" را کمرنگ یا حذف کنند. اینها همان کسانی‌ اند که پول و مقام خود را در رابطه با آمریکا می‌بینند. شعار "مرگ بر آمریکا" باعث مرگ تدریجی امریکا شده است. بدبخت‌ها اگر شعار "مرگ بر آمریکا" حذف شود شما هم ذلیل می‌شوید، مگر این شدنی است که شعار "مرگ بر آمریکا" حذف شود.

خطبه های نماز جمعه ، رواق امام خمینی (رحمةالله) حرم امام رضا (علیه السلام)

خطبه ی اول

دریافت

خطبه دوم

دریافت

بخش عربی از خطبه ی دوم

دریافت

آیت الله ، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) ، گفت: شعار مرگ بر آمریکا حذف نشدنی است.


وی با اشاره به شهادت مرزبانان در سراوان، اظهار کرد: شهادت 14 تن از مرزبانان کشورمان که 11 نفر از آنها خراسانی و چهارنفرشان مشهدی بودند باعث تأسف و تأثر است.


آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: با شهادت جمعی از عزیزان نیروی مجاهد و ایثارگر در راه نظام، سرمایه‌های هنگفتی را از دست دادیم و این نکته بسیار قابل توجه است اما متأسفانه در زمینه خبری در بعضی جریان‌های رسانه‌ای به این نکته کسی توجه نکرده است.

 

شهادت مرزبانان؛ نماد اقتدار برای نظام اسلامی است


وی با بیان اینکه شهادت این عزیزان در خط مرزی نماد اقتدار برای نظام اسلامی است، افزود: شما در کشورهای همسایه نظیر عراق و پاکستان مشاهده می‌کنید که توطئه‌های استکبار در عمق اجتماعات، مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد اما کشور اسلامی ایران با وجود اینکه نقطه هدف مستکبران و مزدوان آنها است به‌دلیل اقتدار نظام آنقدر امنیت داریم که دشمنان مجبورند توطئه خود را در نقطه صفر مرزی انجام دهند.

 

امام جمعه مشهد افزود: مرزبانان آنچنان در اقتدار خود از کشور حفاظت می‌کنند که دشمنان قدرت نفوذ به داخل را ندارند. باید در مقابل این نعمت، خدا را شاکر باشیم و از خدمات نیروی انتظامی تشکر کنیم.

 

کمک چهار کشور استکباری در شهادت مرزبانان


وی با تأکید بر اینکه این جنایت پرده نمایشی از نابه‌کاری استکبار است، تصریح کرد: چهار کشور چه به لحاظ اطلاعاتی و چه عملیاتی در آن دخالت داشتند و آنها مأمور اجرایی تمامی شیطنت‌های آمریکا هستند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: دشمنی آمریکا تا زمانی که خوی استکباری در آن وجود دارد به هیچ وجه تمام نمی‌شود.


وی با اشاره به سخن امام(ره) که فرمودند هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید، ابراز کرد: روزی که جوانان غیور ما جاسوس‌خانه آمریکا را گرفتند تمام ذلت و بیچارگی آمریکا نمایان شد و نتیجه‌اش شعار راهبری ما یعنی مرگ بر آمریکا است.

 

آمریکا در حال مرگ تدریجی است


آیت الله علم الهدی با بیان اینکه مرگ بر شوروی باعث از هم پایشیدگی این کشور شد، گفت: مرگ بر آمریکا هم باعث مرگ تدریجی آنان شده است و این شعار حذف شدنی نخواهد بود.


وی با بیان اینکه اکنون کدام دسته از کشورها پیدا می‌شوند که آمریکا را دوست داشته باشند، اظهار کرد: یک عده در مملکت راه افتاده‌اند که شعار مرگ بر آمریکا را کمرنگ یا حذف کنند. اینها همان کسانی‌اند که پول و مقام خود را در رابطه با آمریکا می‌بینند.

 

تا زمانی که آمریکا مسلمان کش است، فریاد می زنیم "مرگ بر آمریکا"


عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه استکبارستیزی در همه ادیان الهی وجود دارد و ما که انقلاب اسلامی کردیم، پس استکبارستیزی برای انقلاب ما یک اصل است، افزود: تا روزی‌ که آمریکا مستکبر است ما می‌گوییم مرگ بر آمریکا، تا روزی که آمریکا، پشت اسرائیل را دارد می‌گوییم مرگ بر آمریکا، تا روزی که آمریکا مسلمان‌کش و تروریست‌پرور است فریاد می‌زنیم مرگ بر آمریکا و تا روزی که آمریکا به دست‌نشاندن حکام مستبد بر گرده مسلمانان سوار است می‌گوییم مرگ بر آمریکا و این اصل استکبارستیزی است.


وی خاطر نشان کرد: به آنهایی که به دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند باید گفت، بدبخت‌ها اگر شعار مرگ بر آمریکا حذف شود شما هم ذلیل می‌شوید، مگر این شدنی است که شعار مرگ بر آمریکا حذف شود.

 

پاسخ کوبنده ملت ایران به دشمنان در 13 آبان


امام جمعه مشهد با تأکید بر حضور حداکثری ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان، عنوان کرد: 13 آبان باید بسیار قوی‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود زیرا در آستانه این روز بزرگ با دو اهانت دولت آمریکا مواجه‌ایم.


وی با اشاره به اهانت های آمریکا علیه ملت ایران، ابراز کرد: جسارت اول آنان این بود که دوباره رئیس جمهور آمریکا مردم ایران را در قبال منطق صادقه رئیس جمهور ایران، تهدید به حمله نظامی کرد و جسارت دوم را وندی شرمن معاون وزیر امور خارجه با فریب کار نامیدن مردم ایران رقم زد.


آیت الله علم الهدی یادآور شد: ملت ایران در روز 13 آبان اوج استکبارستیزی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

اقامه ی نماز

نظرات (۲)

مرگ بر آمریکای جهانخوار
تا روزی که آمریکا مستکبر است، فریاد می زنیم:" مرگ بر آمریکا "

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی