۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت

   

اقدام در جهت تامین شئون زیارتی یک قشر آسیب‌پذیر که در مجموعه انقلاب دینی بار ایثارگری بر دوش آ‌ن‌ها است در حقیقت یک راهگشایی نسبت به توسعه مسیر ایثارگری آن‌ها در وابستگی به اهل‌بیت(ع) و یک حرکت عظیم در راستای توسعه جاده کربلای حسینی است.

به گزارش alamolhoda.com ، آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی صبح امروز در مراسم احداث زائرسراهای ارزان قیمت استان فارس در مشهد اظهار داشت: اقدام در جهت تامین شئون زیارتی یک قشر آسیب‌پذیر که در مجموعه انقلاب دینی بار ایثارگری بر دوش آ‌ن‌ها است در حقیقت یک راهگشایی نسبت به توسعه مسیر ایثارگری آن‌ها در وابستگی به اهل‌بیت(ع) و یک حرکت عظیم در راستای توسعه جاده کربلای حسینی است.

امام جمعه مشهد‌مقدس افزود: از شورای شهر متدین، انقلابی و مومن شهر مشهد و شهردار مکتبی، ولایی و مدیر این شهر به جهت توجه ویژه به قشر مستضعف تشکر و قدردانی می‌کنم. این فعالیت‌های انجام شده برای قشر متوسط جامعه یک صدقه جاریه به شما می‌آید و هیچگاه از ذهن مردم پاک نخواهد شد.

وی تاکید کرد: عزیزان ما در دوران خدمات شهری با وجود کارهای موثر و فعالیت اصلی‌ای که نسبت به آبادسازی این شهر انجام داده‌اند، بالاترین و تنها نقطه‌ای که در کارنامه خود به حساب شخص امام رضا (ع) می‌توانند بگذارند، تامین زائرسراهایی است که حرکت فعالانه آن در ایجاد، به‌دست فقها، علما و نمایندگان ولی‌فقیه در مراکز استان‌ها شروع شد.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب برای ایجاد فضایی در خور شأن قشر متوسط و ضعیف جامعه در مشهد، ما همواره احساس شرمندگی می‌کردیم اما خوشبختانه با فعالیت‌های اخیر مقداری از این شرمندگی کاسته شده است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری همواره بر این موضوع تاکید داشتند و در دولت‌های متعدد این به دست یک سلسله برنامه‌های بروکراسی و اجرایی ویژه سپرده می‌شد و قدمی برداشته نمی‌شد، اما ما توانستیم از شرمندگی خارج شویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با مورد خطاب قرار دادن شورای شهر گفت: از شورای شهر می‌خواهم تا مصوبه‌ای را تصویب کند و همگان را ملزم کند تا برای ساخت زائرسرای ارزان قیمت به بنیاد زائر مراجعه کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی