۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهریور

مصاحبه در مورد آمریکا

پنجشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ق.ظ

استکبار ستیزی اصل انقلاب ماست

استکبار ستیزی جریانی است که ما برای آن شهید دادیم و تا زمانی که استکبار روی زمین باشد ما دست از این اصل بر نمی داریم و می جنگیم. دولتی آمده و با یک دیپلماسی می خواهد مشکلات جامعه را حل کند اما مردم کاری به دولت ندارند و این اصل را رعایت می کنند.

مصاحبه، مشهد مقدس

 آیت الله علم الهدی در مصاحبه ی خبرنگار یکی از خبرگزاری ها در مورد آمریکا و روز 13 آبان افزودند: استکبار ستیزی جریانی است که ما برای آن شهید دادیم و تا زمانی که استکبار روی زمین باشد ما دست از این اصل بر نمی داریم و می جنگیم. دولتی آمده و با یک دیپلماسی می خواهد مشکلات جامعه را حل کند اما مردم کاری به دولت ندارند و این اصل را رعایت می کنند.

ایشان در مورد شرکت مردم در راهپیمایی 13 آبان تاکید کردند: مردم باید در 13 آبان شرکت بیشتری داشته باشند چون در جریان این مذاکرات دو توهین به مردم ما صورت گرفته است اول اینکه اوباما گفته گزینه ی نظامی روی میز است و دوم معاون وزیر خارجه آمریکا گفته است جریان موروثی مردم ایران بر فریب کاری است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی