۱۴۰۳ جمعه ۳۰ شهریور

مبانی امام (ره) در انقلاب برای ما اصل است

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱ ق.ظ

   

این نظام از مبانی فقهی امام(ره) تشکیل شده است، مبانی امام (ره) در انقلاب برای ما اصل است و تا روزی که انقلاب و نظام هست باید تابع این مبانی باشیم. درگیری ما با برخی جریانات همین است، ما با برخی که دم از امام و بیت امام و دفاع از امام میزنند سر مبانی امام بحث داریم برای مثال رهبری شورایی را مطرح میکنند که این ضد نظریه و مبانی امام است.

به گزارش alamolhoda.com ، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی بیان داشت: جبهه ی پیروان خط امام و رهبری در اصل انتقال لفظی از تشکل های همسوی با روحانیت به این جبهه ی پیروان خط امام و رهبری بود که در ایام مجلس ششم این تغییر نام صورت گرفت

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: ریشه این تغییر در صحبت مقام معظم رهبری بود که ایشان در ایام مقارن با مجلس ششم و کشاکش های سیاسی آن ایام بحث تقسیم افراد به خودی و غیر خودی را مطرح کردند.خودی ها مبانی امام(ره) و رهبری و ولایت فقیه و اینکه سیاست عین دین است را قبول دارند اما غیر خودی مبانی امام را در انقلاب و نظام قبول ندارند و دگر اندیش هستند.

وی گفت: جبهه ی پیروان اسم نیست، این جبهه جمع بین دو جریان بود، اول اینکه این نظام از مبانی فقهی امام(ره) تشکیل شده است، مبانی امام (ره) در انقلاب ما اصل است و تا روزی که انقلاب و نظام هست باید تابع این مبانی باشیم. درگیری ما با برخی جریانات همین است، ما با برخی که دم از امام و بیت امام و دفاع از امام میزنند سر مبانی امام بحث داریم برای مثال رهبری شورایی را مطرح میکنند که این ضد نظریه و مبانی امام است.
امام جمعه ی مشهد تصریح کرد: جریان دوم هم در بحث اجرا و مدیریت فعلی نظام است که دست رهبری است و ایشان عامل تحقق مصادیق عینی مبانی امام در عرصه ی نظام و حتی جهان هستند و اجرایی مبانی عینی امام به وسیله مقام معظم رهبری است، این جبهه بر این اساس ایجاد شد.
آیت الله علم الهدی افزود: جبهه ی پیروان خط امام و رهبری نباید یک جریانی تحت یک اسم باشد بلکه جبهه ماورای یک اسم است. پیشنهاد من این است که نباید تنها در موقع انتخابات دور هم بنشینیم و فکر ائتلاف و تجمیع بکنیم، زمان مناسب الان است تا کل نیروهای حزب اللهی و مذهبی را جذب کنید تا وحدت کلمه ایجاد شود تا سبب پیروزی شود ، این نیاز به برنامه ریزی دارد که هرکس پیرو خط امام و رهبری است تحت یک عنوان و یک جریان باشد. این اقدام باید از طرف شما باشد تا از الان برای آینده ساز و کار مشخص و وحدت بیشتر بین مردم داشته باشیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی