۱۴۰۳ يكشنبه ۱۶ ارديبهشت

باید دانست که غرض ورزی برخی از افراد چیزی ار ارزش اقدامات خدمت گزارانه خالصانه که در مشهد مقدس انجام شده، ‌نمی‌کاهد.

به گزارش alamolhoda.com ،  آیت‌الله سید احمد علم الهدی صبح امروز با حضور در یکصد و هجدمین جلسه علنی شورای شهر، با بیان اینکه مردم‌سالاری در دین به عنوان یک اصل مطرح شده است، اظهار داشت: خوشبختانه امروز شاهد آن هستیم که قانون شوراها با بهره‌گیری از قرآن کریم تبیین و تدوین شده و در آن خیرخواهی برای شهر و مردم در نظر گرفته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی عنوان کرد: مسئولان باید به بسیاری از مسائل به شکل باورمندانه نگاه کنند و اجازه ندهند تا برخی از فضاهای سیاسی آن‌ها را احاطه کنند.

آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید براینکه اعضای شورای شهر به عنوان رجل دینی شناخته می‌شوند، گفت: اکثریت مردم در شهر ابتدا شما را به عنوان یک متدین و سپس یک فرد از جامعه می‌شناسند. چهره اعضای شورای شهر فعلی برای مردم شناخته شده است و کسانی که حتی به مبانی دینی در سیاست اعتقادی ندارند شما را به‌عنوان افرادی ولایی و دین‌مدار می‌شناسند.

وی با اشاره به عملکرد شورای چهارم مشهد تأکید کرد: اگر بخواهیم عملکرد سه ساله شورای چهارم را به‌دور از هرگونه غرض‌ورزی ارزیابی کنیم باید بگوییم که عملکرد این شورا موفق بوده و فعالیت‌هایش یک امتیاز برای شهر به حساب می‌آیند. بسیاری از ما در گذشته از شیب خدمت در مناطق برخوردار رنج می‌بردیم اما امروزه با توجه به سیاست شورای شهر و شهرداری می‌بینیم که شیب خدمت به سوی حاشیه شهر تغییر مسیر داده است.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه دو مظهر ولایی بودن و توجه به قشر مستضعفین در حاشیه شهر در این شورا به وضوح دیده می‌شود، بیان کرد: این شورا از نظر جریانی یک شورای ولایی بوده که در خط مقام ولایت در حال حرکت است.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که در حاشیه شهر حضور پیدا می‌کنم، شاهد خیابان‌هایی تمیز و به‌دور از هرگونه وضعیت نامناسب هستم در صورتی که در گذشته این مناطق به این شکل نبودند و ما شاهد یک منجلاب در آن‌ها بودیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با بیان اینکه ظهور و بروز خاصیت دین‌مداری اعضای شورای شهر یکی دیگر از فعالیت‌های آن است، گفت: تغییر شیب خدمت نشان از این دارد که اعضای شورای شهر فعلی "خیر دینی" هستند.

آیت‌الله علم‌الهدی با خطاب قرار دادن اعضای شورای شهر مشهد تأکید کرد: زمانی که افرادی یک کار خوب می‌کنند برخی دیگر با رفتارهای مغرضانه آنقدر از آن فعالیت انتقاد می‌کنند که انجام‌دهندگان آن کار خود نیز شک می‌کنند که شاید اقدامات‌شان بد بوده باشد.

وی افزود: نامناسب جلوه‌دادن فعالیت‌های خوب یکی از راه‌های تاثیرگذاری بر مدیران است از این حیث مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که انتقادهای "مغرضانه" از فعالیت‌هایی که آن‌ها با نیت خالص انجام داده‌اند، نشان از بد بودن آن کار نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی تصریح کرد: اگر کسانی دوست دارند یک عده افراد اتو کشیده آن‌ها را تعریف کنند، دقت کنند که سعادت و کامیابی در این راه نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی