۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين

   

خدمتگزاری به زائرین چه در مشهد مقدس و چه در عتبات عالیات، امری بسیار ارزشمند و ثواب محسوب می‌شود.

به گزارش alamolhoda.com ،آیت‌الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد، در هتل مضیف الامام حسین (ع) مشهد با آقای سید جعفر موسوی تولیت حرم امام حسین (ع) دیدار و گفت‌وگو کرد.

ظهر امروز در این دیدار که جمعی از روحانیون و علمای مشهد و سرکنسول‌گر عراق در مشهد حضور داشتند، آیت‌الله علم‌الهدی به تولیت حرم امام حسین(ع) و همراهانشان خیر مقدم گفت و برای ایشان در خدمتگزاری به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، آرزوی موفقیت کرد. 

وی ارتباط صمیمانه مسئولان عتبات در عراق و ایران را امری ضروری و لازم برشمرد و از اینکه هتل مضیف الامام الحسین(ع) در مشهد توسط فردی خیر به آستان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اهدا شده است، ابراز خرسندی کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: خدمتگزاری به زائرین چه در مشهد مقدس و چه در عتبات عالیات، امری بسیار ارزشمند و ثواب محسوب می‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی در این دیدار گزارشی از وضعیت فرهنگی مشهد و حاشیه این شهر ارائه کرد و بر لزوم خدمت‌رسانی به مناطق محروم و همچنین انجام کارهای فرهنگی در کنار برنامه‌های زیارتی تأکید نمود.

در این دیدار، سید جعفر موسوی تولیت حرم امام حسین (ع) نیز از حُسن استقبال و توجه آیت‌الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی تقدیر و تشکر کرد و پس از آن حاج علی اکبر انصاری، واقف مضیف الامام الحسین (ع) اظهار امیدواری کرد تا بتواند برای دیگر حرم‌های اهل بیت(ع) درعراق نیز چنین مضیف‌هایی بسازد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی