۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ ارديبهشت

   

در طلبگی همه چیز شما را اداره میکنند البته در خانه ی امام زمان(عج) اگر نوکر باشید و همیشه و همه جا نوکری آقا را بکنید همه چیز شما، زندگی شما، عزت دنیا تا شب اول قبر شما را اداره میکنند. در این دنیا اگر وکیل، وزیر یا امیر و فن آور یا سرمایه دار بشوید هیچ یک به اندازه نوکری آقا ارزش ندارد

به گزارش alamolhoda.com ، آیت الله سید احمد علم الهدی در جمع طلاب مدرسه ی علمیه ی صدر شهرستان بابل بیان داشت: بنده طلبه ای 71 ساله ام که 54 سال است طلبه ام، این 54 سال طلبگی که بیش از نیم قرن است در طلبگی من همه چیز را زیر و رو کرده ام اما امروز که در سراشیبی قبر قرار گرفته ام به این رسیده ام در این زندگی طلبگی موفق که حتی علاوه بر درس و منبر و روضه دانشگاه هم ساخته ام هرچه از موقعیت و مقام بوده همه اش خیالات و توهم است.

وی گفت: همه ی عناوین همه آخرش این است که آیا در این 54 سال طلبگی توانسته ام یک لبخند بر لب آقا امام زمان (عج) بنشانم یا نه؟ امروز برای من این مسئله است که آیا در این 54 سال آقا از نوکری من لبخند و تبسمی بر لبششان بیاید و به جز این باقی همه توهم و خیالات است و غیر از این هیچ ارزشی ندارد.

در طلبگی همه چیز شما را اداره میکنند البته در خانه ی امام زمان(عج) اگر نوکر باشید و همیشه و همه جا نوکری آقا را بکنید همه چیز شما را اداره میکنند. زندگی عزت دنیا تا شب اول قبر شما را اداره میکنند. در این دنیا اگر وکیل، وزیر یا امیر و فن آور یا سرمایه دار بشوید هیچ یک به اندازه نوکری آقا ارزش ندارد. این معنای طلبگی است که اگر جدی در این عرصه آمدیم خوشبخت ترین آدم هستیم و طلبه ای که این نشد بدبخت ترین موجودات است.

نظرات (۱)

خداوند حافظ ونگهدار ایشان باشد وما را از نوکران و خادمان خاندان اهل بیت قرار دهد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی