۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

در این موقعیتی که مقام معظم رهبری در یک وضعیت خاصی قرار گرفتند و بعضی‌ها نسبت به ایشان حالت ریزش پیداکرده‌اند، خانواده شهدا پای رهبری ایستاده‌اند و شما چشم‌وچراغ جامعه هستید.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله علم‌الهدی با حضور در منزل سردار شهید شوشتری، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله علم‌الهدی در این دیدار ضمن تقدیر از مجاهدت‌های خانواده شهید شوشتری در به پا داشتن راه و سیره شهدا، خطاب به همسر شهید، گفت: آنچه مسلم است این است که آخرت شما تأمین‌شده، در دنیا اگر دچار مشکل شده‌اید، آخرت شما کاملاً تضمین‌شده زیرا خانواده شما بعد از شهادت شهید شوشتری، خط شهید را کاملاً جلوه داده و متجلی کردند.

متأسفانه برخی خانواده شهدا نتوانستند خط شهید را حفظ کنند

ایشان بابیان این‌که متأسفانه برخی از همسران و فرزندان شهدا نتوانستند مسیر شهدا را دنبال کنند، اظهار کرد: مشکلی که در ارتباط با خانواده شهدا وجود دارد این است که متأسفانه بعضی آقازاده‌ها که کوچک بودند و بزرگ شدند و برخی همسران شهدا که از فرماندهان و هم‌سنگران شهید شوشتری بودند، نتوانستند بعد از شهادت آنان، مسیر شهدا را ادامه دهند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی، هدف حضور در منزل این شهید بزرگوار را عرض تشکر به‌پاس مجاهدت‌ها و ایستادگی پای نظام و انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: جهت آمدن من به منزل شما برای تشکر بود، خانواده شما خط شهید را ادامه دادند، موضع‌گیری‌های شما، صلابت و وزنه‌ای که شما در خانواده شهدا دارید باعث شده این خط ادامه پیدا کند، موضع‌گیری‌های پسران شما نیز بسیار خوب بوده و این‌ها همپای حزب‌اللهی‌های شهر وسط میدان آمده‌اند.

وی بابیان این‌که خوشبختانه همه فرزندان شما در عرصه سیاسی جایگاه شهید را حفظ کردند، اظهار کرد: این سهمی که شما در ایثارگری‌های شهید شوشتری دارید به‌جای خود و این‌که راه شهید را بعد از ایشان حفظ کردید، قدم دومی است که شما در مسیر شهادت برداشته‌اید.

شهادت، تکمیل‌کننده حرکت‌های عظیم شهید شوشتری

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به این‌که شهید شوشتری دارای دو جلوه شخصیت در دو زمان متفاوت است، تصریح کرد: شخصیتی که ایشان در جبهه و رزم از خود نشان داد، یک جلوه بود و شخصیتی که ایشان در سیستان و بلوچستان داشت و غده فتنه‌ای را در اختلاف شدیدی که بین شیعه و سنی وجود داشت، از میان برداشت، حرکت دومی بود که شهادت ایشان مکمل همه این‌ها بود.

وی افزود: ما شهیدی به برکات شهید شوشتری کمتر داشتیم، شهدای دیگر در عرصه رزم شهید شدند اما ایشان بعد از چندین سال پس از شهادت هم‌سنگرانش باقی ماند و از خود آثار مثبت به جا گذاشت.

در موقعیت ریزش‌های انقلاب، خانواده شهید شوشتری چشم‌وچراغ جامعه است

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: در این موقعیتی که مقام معظم رهبری در یک وضعیت خاصی قرار گرفتند و بعضی‌ها نسبت به ایشان حالت ریزش پیداکرده‌اند، خانواده شهدا پای رهبری ایستاده‌اند و شما چشم‌وچراغ جامعه هستید؛ تمام زندگی شما و آقای شوشتری به جهاد گذشته، شما از آن مجاهده‌های بافضیلت اسلام هستید، تمام آنچه خداوند برای آن شهید ثبت می‌کند، برای شما هم ثبت خواهد شد.

وی خطاب به فرزندان شهید، عنوان کرد: خدمت به مادر، تأمین‌کننده برکت زندگی در دنیا و سعادت در آخرت است، کسی که به همسر شهید خدمت کند، به یک رزمنده فداکار و ایثارگر خدمت کرده چون در تمام ایثارگری‌های پدر سهیم بوده‌اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی