۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

   

شهردار را هم خود شما انتخاب کردید الحمدلله آدم با اخلاص و حزب اللهی است که شیب شهر را با سیاستگذاری شما خیلی خوب از سمت ثروتمندان به سمت فقرا تغییر داد. این عمل سبب خوشنودی خدا و امام رضا(ع) و دعای خیر ایشان است.

به گزارش alamolhoda.com ، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با اعضای شورای اسلامی مشهد مقدس بیان داشت: ماموریت جدیدی که آقا به بنده دادند و هرعنایت از سوی ایشان به بنده مایه ی افتخار ما است البته در قبل هم به سبب وضعیت جسمانی آیت الله طبسی بخشی از مراجعات مردم برای نماینده ی ولی فقیه هم به سمت ما بود.  

وی گفت: الان جریان شورای شهر به نیمه رسیده و برای این شورا تخریب زیاد بود تا شورا ناکارآمد جلوه کند. امروز چهره ی شورا و شهردار در بین مردم فرق کرده است، مهم کار بعد از این است.

آیت الله علم الهدی افزود: اگر بودجه ی سال بعد را طبق رهنود های رهبری و مبانی اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی و تغییر دهید و آنجا که نیاز به تجدید نظر دارد اعمال کنید بسیار خوب است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: یکی دیگر از مسائل که نیاز به بررسی دارد ساخت و سازهای شهر مشهد است، بحثی در اصل مبنای فکری است و دیگر عملیات اجرایی، مشهد از نظر بازار سازی و مراکز این چنینی اشباع شده است. آنچه الان مقابل چشم مردم است بار سنگین خط دو مترو است که شما انجام دادید اما کاش مسئله ی شارستان و این خرابی های اطراف حرم را حل می کردید، ساخت و سازهای اطراف حرم نیاز به برنامه و اقدام اصولی دارد.

وی با تاکید بر توجه بیشتر مدیریت شهری به اطراف حرم رضوی گفت: ایجاد خط جدید مترو و فعالیت زیر زمینی در عمر باقیمانده این شورا به صلاح نیست و به جای آن به اطراف حرم بپردازد.
وی همچنین ابراز کرد: دولت هواپیمای آنچنانی خریداری می کند درحالی که اینجا قطار وجود ندارد که روی ریل بگذارند تا مسافران را از مشهد به تهران منتقل کند

امام جمعه ی مشهد بیان داشت: شورا یک خانواده است و مسائل آن باید در خود آن حل شود. شهردار را هم خود شما انتخاب کردید الحمدلله آدم با اخلاص و حزب اللهی است که شیب شهر را با سیاستگذاری شما خیلی خوب از سمت ثروتمندان به سمت فقرا تغییر داد.

آیت الله علم الهدی افزود: این عمل سبب خوشنودی خدا و امام رضا(ع) و دعای خیر ایشان است. این خیلی ارزشمند است. البته شاید چند نفر هم به هردلیل از شما و شهردار خوششان نیاید. اما همین لبخند یک انسان در مناطق محروم برای شما ارزشمند است و خدا میبیند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی