۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

جلسه ی شهر داری

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۳۱ ق.ظ

در همه ی مدیریت ها در این نظام ، اصل باید رنگ دین و برجسته بودن دین باشد

این انقلابی که امام (ره) ایجاد کردند برای این نبوده که این مملکت مانند دیگر کشور ها اداره بشود، الان هم مقام معظم رهبری و خیل عظیم متدینین که پای رهبری ایستادند در ذهنشان مدیریتی مانند دیگر کشور ها نیست. بلکه آرمان ما تشکیل قبه الاسلام با محوریت دین است تا با تشریف فرمایی امام زمان (عج) این انقلاب جهانی شود.

جلسه ی شورای اداری شهر مشهد


آیت الله علم الهدی در جلسه ی شهرداری خطاب به حاضرین افزودند: مصداق بارز و برجسته ی خدمت امام رضا(ع) مدیریت و سازندگی این شهر است به عنوان خانه ی اما رضا(ع) و خوشبختانه مدیریت این خانه ی امام رضا(ع) به شما واگذار شده که بالا ترین سعادت برای آقای مرتضوی به عنوان شهردار این کلان شهر است.


ایشان درتبیین انقلاب ما فرمودند: این انقلابی که امام(ره) ایجاد کردن برای این نبوده که این مملکت مانند دیگر کشور ها اداره بشود، الن هم مقام معظم رهبری و خیل عظیم متدینین که پای رهبری ایستادند در ذهنشان مدیریتی مانند دیگر کشور ها نیست بلکه آرمان ما تشکیل قبه الاسلام با محوریت دین است تا با تشریف فرمایی امام زمان(عج) این انقلاب جهانی شود.


آیت الله سید احمد علم الهدی در بحث مدیریت نظام افزودند: در همه ی مدیریت ها در عرصه ی این نظام اصل باید رنگ دین و برجسته بودن دین باشد، در مورد مشهد هم توسعه ی شهری برخلاف جریان های انقلاب به شکلی بوده که توسعه ی جمعیتی با مهاجرت مردم  و در حد وسط جامعه و توسعه ی شهری با یک جریان رفاه طلبی بوده است و مدیریت این شهر هم نیازمند پهن کردن سفره هایی است که هویت فرهنگی این شهر را به هم میزند و می شود یک شهری چون کیش که یک گنبد طلا در وسط آن است. این برای امام رضا(ع) نمی ارزد که توسعه ایجاد شود اما هویت زیارتی در شهر توسعه پیدا نکند و این گرفتن خانه ی امام رضا(ع) است از امام رضا(ع).


ایشان در ادامه افزودند: امام رضا(ع) مدیری می خواهد که هم شهر امام رضا(ع) را اداره کند و هم این شهر را از ایشان نگیرد. شما عزیزان باید مدیریتی را برای این شهر در نظر بگیرید که این شهر را برای امام رضا(ع) مدیریت و اداره کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی