۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

دیدار بامسئولین خبرگزاری ایکنا

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷ ق.ظ

ایکنا با تکیه برگرایشات دینی اخبار را شکل بدهد

ما الان احتیاج به یک جریان اطلاع رسانی و ارتباطی که منحصر به فعالیت های قرآنی و دینی باشد داریم که کل فعالیت های دینی را در تمام نقاط پوشش دهد و در واقع این نیروهای متعهد در جهاد دانشگاهی یک جولان را درعرصه ی ارتباطات  ایجاد کنند.

دیدار بامسئولین خبرگزاری ایکنا


صبح امروز آیت الله علم الهدی در دیدار بامسئولین خبرگزاری ایکنا بعد از شنیدن سخنان چند تن از حاضرین بیان کردند: به نظر بنده ایجاد خبرگزاری ایکنا جریانی مقابل ایسنا و یک حرکت دین محور توسط جهاد دانشگاهی بوده است، در نظام ما جریان های سیاسی و دینی با هم آمیخته شده اند و هرمسئله که در سیاست مطرح باشد از خرد تا کلان مسئله دینی هم هست. اگر حوزه فعالیتی ایکنا به شکلی باشد که با وابستگی به مسائل دینی کار کند محدود به قرآن نمی شود، چون این خبرگزاری از نیروهای ارزشی شکل گرفته و چون این نیروها می خواستند فعالیت های دینی در جهاد بماند این خبرگزاری را تاسیس کردند.


ایشان در ادامه افزودند: ما الان احتیاج به یک جریان اطلاع رسانی و ارتباطی که منحصر به فعالیت های قرآنی و دینی باشد داریم که کل فعالیت های دینی را در تمام نقاط پوشش دهد و این یک جریان اطلاع رسانی قوی را می طلبد اما برداشت بنده از تاسیس ایکنا این است که با تکیه برگرایشات دینی اخبار را شکل بدهد و در واقع این نیروهای متعهد در جهاد دانشگاهی یک جولان را درعرصه ی ارتباطات  ایجاد کنند.


آیت الله سید احمد علم الهدی در بحث فعالیت های ایکنا بیان کردند: در این تشکل نیاز به این است کار را با انگیزه ی خود انجام دهند نه امکانات تشکیلاتی چون جهاد دانشگاهی نوسانات مدیریتی بسیاری دارد و شما باید بدون توجه به این مسائل با انگیزه های شخصی و دینی مسائل را پیگیری کنید و فعالیت های دینی و قرآنی را شناسایی و اطلاع رسانی کنید.


ایشان در انتهای سخنان خود افزودند: شما باید توجه داشته باشید که شما در جهاد دانشگاهی در مقابل ایسنا قرار گرفتید و ایسنا خبرگزاری عمومی است که گاهی اوقات برای جذب مخاطب موضع گیری هایی در آن صورت می گیرد. با توجه به برداشت ما از بنیان گذاری ایکنا در جهاد دانشگاهی شما باید با انگیزه های دینی کار کنید و با توجه به ارزشی بودن این خبرگزاری در نوسانات و بحران های سیاسی طرفداری خود را از نیروهای ارزشی حفظ کنید که شاید با انگیزه ای مسئولین جهاد دانشگاهی هم خوانی نداشته باشد و در مرحله ی بعدی اطلاع رسانی مباحث دینی را گسترش دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی