۱۴۰۳ يكشنبه ۰۱ مهر

دکتر قدیری ابیانه یک شخصیت ملی و فراملی است

چهارشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۴۲ ب.ظ

    

مایه افتخار است که مردم عزیز آران و کاشان و بیدگل نماینده ای مانند دکتر قدیری در مجلس شورای اسلامی داشته باشند. استکبار ستیزی و شجاعت ایشان در سیاست خارجی، و درایت و تجربه ایشان در امور داخلی و مردمی بودن ایشان نیاز امروز و فردای مجلس است.

نظر منتشر شده:

حضرت آیه الله علم الهدی
با سلام و احترام
در منطقه کاشان و آران و بیدگل بسیاری از نیروهای ولایتمدار در تردید هستند و نمی توانند تصمیم بگیرند که به منتخب شورای اصولگرایان کاشان جناب آقای دکتر ساداتی نژاد رای دهند و یا نامزد مستقل آقای دکتر قدیری ابیانه؟ هر دو بزرگوار شایسته اند ولی آقای ساداتی نژاد پشتوانه تشکیلاتی و امکانات تبلیغاتی مناسب تری دارد.
لطفا ارائه طریق فرمایید.

با تشکر جمعی از اهالی منطقه

باسمه تعالی
دکتر قدیری ابیانه یک شخصیت ملی و فراملی است و من پیش از این هم به بزرگان منطقه توصیه کرده بودم که از این پتانسیل حداکثر استفاده را ببرند. بحث شورا طریقیت دارد و نه موضوعیت و وقتی آب هست نمی شود به مردم گفت که تیمم کنند.
مایه افتخار است که مردم عزیز کاشان و آران و بیدگل نماینده ای مانند دکتر قدیری در مجلس شورای اسلامی داشته باشند. استکبار ستیزی و شجاعت ایشان در سیاست خارجی، و درایت و تجربه ایشان در امور داخلی و مردمی بودن ایشان نیاز امروز و فردای مجلس است.
توصیه بنده به همه برادران و خواهران ایمانی این است که قدر آقای قدیری را بدانند و به ایشان رای دهند.
والسلام
سید احمد علم الهدی
٩٤/١٢/٥

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی