۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت

   

مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا(س)، امشب با حضور آیت‌الله علم الهدی ، جمعی از مسئولان و عاشقان حضرت زهرا(س) در حسینیه‌ی دفتر امام جمعه ی مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش alamolhoda.com ، مراسم عزاداری شام شهادت حضرت زهرا(س)، امشب با حضور آیت‌الله علم الهدی ، جمعی از مسئولان و عاشقان حضرت زهرا(س) در حسینیه‌ی دفتر امام جمعه ی مشهد مقدس برگزار شد. در این مراسم که استاندار خرسان رضوی آقای رشیدیان، آقای مهندس مرتضوی شهردار مشهد و جمع کثیری از عاشقان حضرت زهرا(س) حضور داشتند حجت الاسلام سید آبادی  سخنرانی و مداح اهل بیت آقای ذوقیان مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند.
درحاشیه ی این مراسم آیت الله علم الهدی در جمع صمیمی عزاداران به شنیدن سخنان آنها پرداختند.



نظرات (۱)

حضرت آیه الله علم الهدی
با سلام و احترام
در منطقه کاشان و آران و بیدگل بسیاری از نیروهای ولایتمدار در تردید هستند و نمی توانند تصمیم بگیرند که به منتخب شورای اصولگرایان کاشان جناب آقای دکتر ساداتی نژاد رای دهند و یا نامزد مستقل آقای دکتر قدیری ابیانه؟ هر دو بزرگوار شایسته اند ولی آقای ساداتی نژاد پشتوانه تشکیلاتی و امکانات تبلیغاتی مناسب تری دارد.
لطفا ارائه طریق فرمایید.

با تشکر جمعی از اهالی منطقه

باسمه تعالی
دکتر قدیری ابیانه یک شخصیت ملی و فراملی است و من پیش از این هم به بزرگان منطقه توصیه کرده بودم که از این پتانسیل حداکثر استفاده را ببرند. بحث شورا طریقیت دارد و نه موضوعیت و وقتی آب هست نمی شود به مردم گفت که تیمم کنند.
مایه افتخار است که مردم عزیز آران و کاشان و بیدگل نماینده ای مانند دکتر قدیری در مجلس شورای اسلامی داشته باشند. استکبار ستیزی و شجاعت ایشان در سیاست خارجی، و درایت و تجربه ایشان در امور داخلی و مردمی بودن ایشان نیاز امروز و فردای مجلس است.
توصیه بنده به همه برادران و خواهران ایمانی این است که قدر آقای قدیری را بدانند و به ایشان رای دهند.
والسلام
سید احمد علم الهدی
٩٤/١٢/٥

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی