۱۴۰۳ شنبه ۰۶ مرداد

دانشجو باید آرمان گرا باشد.

نود درصد از کسانی که به آقای دکتر جلیلی رای دادند رای به گفتمان ایشان بوده است چون گفتمان ایشان عدالت و انقلاب اسلامی بود. درواقع این چهار میلیون رای به دکتر جلیلی نشانگر وجود این جوهره در جامعه است.

دیدار با مسئولین بسیچ دانشجویی دانشگاه های خراسان رضوی


آیت الله علم الهدی در دیدار با تعدادی از مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه ها بعد از شنیدن سخنان چند تن از حاضرین افزودند: امتیاز سخنان شما بر ما این است که ما فقط دلواپسیم اما شما علاوه بر این دلواپسی آرمان گرا هم هستید این برای ما و اسلام بسیار ارزشمند است و نتیجه آمیزش این آرمانگرایی و دلواپسی این است که شما را در یک موضع پیشروی قرار میدهد و این به علت همین آرمان گرایی است و آثارش در آینده مشهود خواهد بود.


ایشان در بحث تفکرات وارداتی بیان کردند: مسئله ی تفکرات شرق و غرب و وارداتی و مقابله ی با آنها به شکل مستقیم به نتیجه نمی رسد چون باید در مقابل اندیشه های وارداتی یک اندیشه ی قوی و قابل ارائه داشته باشیم، ما اگر بتوانیم فرهنگ فکر کردن خود را حفظ کرده و به دیگران منتقل کنیم تفکراتی که زیر بنای آن تعبد، اخلاق ،ایثار و گذشت است این تفکرات اگر حفظ و ترویج شود سبب می شود این تفکرات جایگزین تفکراتی بر پایه ی اومانیسم و الحادی که در دانشگاه ها وارد شده است بشود.


آیت الله علم الهدی تنها راه مقابله با این فرهنگ تفکرات وارداتی راخود دانشجویان دانستنه وافزودند: تنها راه مقابله با این فرهنگ تفکرات وارداتی خود دانشجویان هستند و اگر این فرهنگ تفکری ما حفظ و ترویج شود و در حد القاء شبهه هم که شده در مباحث وارداتی وارد شود این بهترین راه مبارزه است.


ایشان در بحث انتخابات بیان کردند: در بحث انتخابات باید یک تحلیل واقعی داشته باشیم، بنده اعتقاد به شکست جریان اصول گرایی در جریان انتخابات ندارم، در طی استقرار این دولت جریان اصول گرایی هنوز جای خود را حفظ کرده اند و این ها همگی تبلیغات خود آنهاست و این قرار دادن جریان اعتدال در مقابل افراطی گری و تعریف اصول گرایی به افراطی گری اینها جنگ روانی است که در کشور راه انداختند.


آیت الله علم الهدی درمورد آقای روحانی تاکید کردند: آقای روحانی از جنس آقای خاتمی نیست ما با آقای خاتمی اختلاف مبنایی داریم اما آقای روحانی این گونه نیست و ایشان در توجه به عناصر انقلاب هیچ چیزی را باطننا از مقام معظم رهبری بالاتر نمی دانند وبر ایشان ترجیح نمی دهند که این حتی جدای از بحث ولایت و رهبری است.


ایشان در تشریح گفتمان انقلاب و عدالت افزودند: و تحلیل من از این بیان این است که نود درصد از کسانی که به آقای دکتر جلیلی رای دادند رای به گفتمان ایشان بوده است چون گفتمان ایشان عدالت و انقلاب اسلامی بود. در واقع این چهار میلیون رای به دکتر جلیلی نشانگر وجود این جوهره در جامعه است.


آیت الله علم الهدی در ادامه بیان کردند: حال یکی از امتیازات ما در این دولت این است که ما می توانیم مطالبه گر باشیم چون جریان این دولت جریان ما نبوده است وما میتوانیم در مورد مسائل این دولت مطالبه گر باشیم.
ایشان در بحث مشروعیت دولت افزودند: مسئله ما در مورد دولت هم همان نظر مقام معظم رهبری است چون ایشان دولت رت تنفیذ کردند و به آن مشروعیت داده اند پس ما باید ناقد دلسوز دولت باشیم نه مقابل دولت.


آیت الله علم الهدی در بحث دیپلماسی دولت بیان کردند: در این دیپلماسی که دولت پیش گرفته است پیش بینی ما این است که ما به نتیجه ای نمی رسیم، مسئله آمریکا بالا تر از این بحث ها است که دو تحلیل در این بحث وجود دارد اول این که زمانی که ما به سمت آمریکا حرکت کردیم فشار را برما بیشتر می کند که گذشته بیانگر این موضوع بوده است.


ایشان در ادامه افزودند: تحلیل دوم اینکه آمریکا ببیند نتیجه تحریم ها این شد که مردم به سمت جریان خوش بینی به غرب حرکت کردند این جریان امروز در راس قدرت قرار گرفته جریان نزدیک به غرب و جریان مقابل آن غرب ستیز است پس برای اینکه این تبار در قدرت بماند و به جاهای دیگر هم رسوخ کند مقداری از مواضع خود کوتاه بیاید و امتیاز بدهد. که مدعای این قضیه لغو تحریم هاست که صورت نگرفته است.اگر این صورت بگیرد باز هم وضع مردم بهتر نمی شود
آیت الله سید احمد علم الهدی در بحث مشکلات اقتصادی افزودند: مشکلات اقتصادی ما  و تورم بیشتر به خاطر عملکرد آقای احمدی نژاد در شش ماه آخر ریاستش بود و این سونامی ایجاد شده در ارض، اگر الن هم افراد بینا بر سر کار بیایند این مشکلات قابل حل است. و این دو تحلیل نشان می دهد این دیپلماسی موفق نیست.


ایشان در انتهای سخنان خود تاکید کردند: اگر در کشور ما در نیروهای متدین ساختار شکنی کنند و بحث اشرافی گری و خوش گذرانی را وارد جریان های اجتماعی ما کنند و در قشر خاکستری جامعه ساختار شکنی کنند، آنها را به سمت بی بند و باری و فساد و خوش گذرانی ببرند و پرده ی شهوت رانی و اشرافی گری و استکبار ستیزی در جامعه پاره شود از اسلام ما دیگر چیزی نمی ماند و شما نباید بگذارید این ساختار شکنی در دانشگاه ها صورت گیرد.  

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی