۱۴۰۳ يكشنبه ۰۱ مهر

   

شهید بهشتی می گفت ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ارزش ما در عصبانیت آمریکا است. امام (ره) فرمودند اگر روزی غربیها از ما خوششان آمد این نقص و عیب ما است. اما اگر روزی غربی ها ما را طرد کنند آنجا معلوم میشود ما در مسیر خود پیش رفته ایم و این باید ملاک ارزش یابی ما باشد. 

به گزارش alamolhoda.com ، آیت الله سید احمد علم الهدی دقایقی پیش به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) در جمع عزاداران  مسجد صاحب الزمان(عج) با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) و اتفاقات آن روز و هم اکنون بیان داشت: الان این تخریب های نسبت به اشخاص را میبینید و مشاهده می کنید یا می شنوید، در این تخریب ها عینا نمایش فرمایش حضرت زهرا(س) را میبیند که فرمودند تمام دشمنی با علی(ع) این است ،بخاطر شمشیر بران علی در پای اسلام ، بخاطر پایمردی علی در دین و بی باکی علی در سینه چاکی و فداکاری در راه قرآن و دین و احیای ارزش های دینی است و ایستادگی و مقاومت در مسیر اجرای رضای الهی.

وی گفت: اگر بنا شد در جامعه جریانی آمد و مبنای تخریب را این قرار داد که این فرد آدم بدی است چون از محرمات الهی اجتناب میکند و با لا ابالی گری میجنگد و آدم بدی است چون با منکرات مبارزه میکند و نمی گذارد عده ای در سایه ی منکرات عیاشی و شهوترانی کنند و لذایذی انجام دهند، پس اینها همه فرمایش حضرت زهرا می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید بهشتی میگفت ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ارزش ما در عصبانیت آمریکا است. امام (ره) فرمودند اگر روزی غربیها از ما خوششان آمد این نقص و عیب ما است. اما اگر روزی غربی ها ما را طرد کنند آنجا معلوم میشود ما در مسیر خود پیش رفتیم و این باید ملاک ارزش یابی ما باشد. 

امام جمعه ی مشهد مقدس افزود: امروز چه کسی با آمریکا دشمن است؟ چه کسی به غرب لبخند میزند و چه کسی مخالف است؟ در منکرات شرعی و اجرای ارزش ها چه کسی اصرار در ارزش ها دارد و با منکرات مبارزه میکند و چه کسی اهل تساهل و تسامح است؟ این ها معیار است. با این معیار ها علی(ع) را کنار زدند و جریان سیاست را منحرف کردند.

آیت الله علم الهدی در ادامه گفت: هر روزی که در جامعه ما بنا شد انسان ها با این عنوان کنار زده شوند همان انحرافی که رهبری را از خط امامت در صدر اسلام منحرف کرد همان انحراف در جامعه ی ما پیش می آید و این اصل عبرت سیاسی از زندگی زهرای مرضیه (س) است.

وی گفت: هدف از این مصائب که به حضرت زهرا(س) وارد شد انتقام از رسول اکرم بود؟ قصه در این برخورد ها درگیری سیاسی نبود ؟ مردم در این اتفاقات و آتش زدن درب خانه علی (ع) در کنار دیوار تماشا میکردند چون سوژه عملیات روانی شده بودند چون اگر کسی جلو می آمد و میگفت چرا خانه ی دختر رسول خدا را آتش میزنید می گفتند این طرفدار جبهه ی فقر و ضد مردم است . جلو نیامدنشان برای این بود که بایکوت سیاسی نشوند

آیت الله علم الهدی در ادامه گفت: این مظلومیت علی (ع) به جایی رسید که عملیات روانی در عرصه ی سیاسی مردم را متاثر کرد، این مردم مردمی بودند که ئه سال از زبان پیامبر وحی شنیده بودند و این عملیات تاثیرش را بگونه ای گذاشته بود که مردم حق را می دانستند و افشا نمی کردند تا در عرصه ی سیاست بایکوت نشوند.

 


دریافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی