۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهریور

مصاحبه

يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴ ب.ظ

جریان حذف شعار "مرگ بر امریکا" همان جریان ایجاد شعار "نه غزه نه لبنان" است

مسئله ی حجاب باید در محیط دانشگاه به شکل ارزشی حل شود نه اجرایی و برای این کار باید اساتید پای کار بیایند و چون در فضای دانشگاه اکثریت با خانم های چادری است اینجا باید وارد قضیه و کار بشوند تا در کنار اساتید این موضوع به شکل ارزشی حل شود

مصاحبه با خبرنامه دانشجویان ایران


 آیت الله علم الهدی در پاسخ به سوال نظرشان در مورد محرمانه بودن مذاکرات 5+1 افزودند: تحلیل من این است  که محرمانه بودن به پیشنهاد ایران بوده است، تا با  مطرح نشدن در رسانه ها نتوان بهره برداری تبلیغاتی از آن بشود.


ایشان در پاسخ به بیان آقای روحانی و مداکره ی برد برد با آمریکا بیان کردند: بنده گفتم ما به آمریکا اعتماد نداریم و این نقل قول از خود  مقام معظم رهبری بوده و بنده بیان کردم، لذا ما برد برد نداریم چون حفظ منافع ما با برد آمریکا نمی شود.


آیت الله سید احمد علم الهدی در باره نظر ایشان در مورد سخنان نوه ی امام(ره) افزودند: در مورد سخنان نوه ی امام(ره) هم با انتشار در بین قشر خاکستری می خواهند ساختار شکنی را در این قشر جا بیندازند.


ایشان در مورد مسئله ی حجاب در دانشگاه ها بیان کردند: مسئله ی حجاب باید در محیط دانشگاه به شکل ارزشی حل شود نه اجرایی و برای این کار باید اساتید پای کار بیایند و چون در فضای دانشگاه اکثریت با خانم های چادری است اینجا باید وارد قضیه و کار بشوند تا در کنار اساتید این موضوع به شکل ارزشی حل شود. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی