۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

     

راهپیمایی 22 بهمن و حماسه‌ای که امروز خلق شد، ثابت می‌کند مردم انقلابی ما بر اصل استکبارستیزی اصرار دارد و از آن کوتاه نمی‌آید.

به گزارش alamolhoda.com ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی دقایقی پیش در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه امروز شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن و حماسه‌ای که خلق کرده‌اند، به گونه‌ای است که دشمن را برای همیشه به عقب‌نشینی وادار می‌کتد.

امام جمعه مشهد افزود: دشمن امسال هم مثل سال‌های گذشته بر اثر حماسه 22 بهمن مجبور است تمام توطئه‌ها و فتنه‌های خود را ناکام ببیند و عقب‌نشینی کند.

وی با اشاره به اینکه همانطور که گزینه نظامی برای دشمن وجود ندارد، قدرت هیچ گزینه دیگری هم برای آنان وجود ندارد، گفت: شعار مرگ بر آمریکا، شعار استکبارستیزی است و استکبارستیزی جزء اصول انقلاب است و مردم با حضور خود در تمام عرصه‌های انقلاب نشان داده‌اند که به هیچ قیمتی از اصول انقلاب کوتاه نخواهند آمد.

آیت الله علم‌الهدی بیان کرد: راهپیمایی ما و حماسه‌ای که امروز خلق شد، ثابت می‌کند مردم انقلابی ما بر اصل استکبارستیزی خود اصرار دارند و از آن کوتاه نمی‌آیند، حال شرایط سیاسی در دنیا به هر شکلی می‌خواهد باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی