۱۴۰۳ پنجشنبه ۳۰ فروردين

   

امروز یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که برخی از خانواده های شهدا در سلسله حرکت های برخی جریان های سیاسی قرار گرفته اند لذا وقیح ترین کارممکن این است که جریان های سیاسی خاص با خون شهدا و لگد کردن آن بالا بیایند و از این طریق به فعالیت بپردازند .


به گزارش alamolhoda.com ، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با فرزندان سرداران شهید خراسانی که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: حضور شما در عرصه های گوناگون چراغ راه شهدا را روشن می کند و باید گفت مصداق این جمله که شهیدان زنده هستند فرزندان آنها می باشند . همواره باید توجه داشته باشید که اخلاص پدران شهید شما در جبهه های نبرد حق علیه باطل باید سرمایه شما در اقدامات و کارهایتان باشد .
وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از خطر انحراف در خانواده های شهدا،بیان کرد: امروز یکی از مشکلاتی که وجود دارد این است که برخی از خانواده های شهدا در سلسله حرکت های برخی جریان های سیاسی قرار گرفته اند لذا وقیح ترین کارممکن این است که جریان های سیاسی خاص با خون شهدا  و لگد کردن آن بالا بیایند و از این طریق به فعالیت بپردازند .

وی تاکید کرد:باید گفت شما فرزندان شهدا بر روی خون شهید خود ایستاده اید لذا با به جا آوردن اقدامات سازنده خود در عرصه هایی همچون فرهنگ و سیاست موجب زنده شدن یاد و خاطره شهید خود خواهید شد .
خطیب جمعه مشهد خاطر نشان کرد: یکی از مواردی که باید مورد توجه شما قرار بگیرد این است که استقلال خود را حفظ کنید و به هیچ جریان سیاسی وابسته نشوید طوری که پدران شما برای خداوند رفتند و لذا اخلاصتان نباید صدمه ببیند .
وی تصریح کرد: باید گفت شهدای ما شهدای تامین زندگی افراد نبودند چراکه آنها هدفشان قربانی شدن در راه دین خدا بود لذا شهدا ظرفیت های بالایی داشتند طوری که هر کدام از آنها بر حسب توانشان به گونه ای بزرگ بودند که هیچ ژنرالی در دنیا به پای آنها نمی رسید لذا شهدا تابلوی انقلاب اسلامی هستند .
وی با اشاره به خطر نفود دشمن در عرصه انتخابات پیش روی کشور،تاکید کرد: مشکلی که هم اکنون وجود دارد این است که در انتخابات های قبل دغدغه این را داشتیم که چه کسی را به مجلس بفرستیم اما هم اکنون می گوییم که چه کسانی به مجلس نروند ؟ باید گفت اگر عده ای که زاویه با رهبری دارند وارد مجلس بشوند آنگاه آمریکا،اسرائیل و انگلیس آنها را به استخدام خود در آورد لذا در فتنه 88 هم دشمن چنین تجربه ای داشته است .
خطیب جمعه مشهد در ادامه با اشاره به اینکه رهبر انقلاب خطر نفوذ را بر حسب همین مباحث اعلام کردند،عنوان کرد: ، باید کاری کرد که این جریان های زاویه دار با رهبری وارد مجلس نشوند چون در غیر این صورت ماجرایی همچون وثوق الدوله رخ خواهد داد لذا افرادی که در خط خود هستند را باید توسعه دهید و نجات خانواده شهدا باید در برنامه های شما باشد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی