۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

   

مهم ترین پیام بین المللی حماسه 22 بهمن  عقب نشینی دشمنان است وهمانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هرگاه 22 بهمن آمد و مردم حماسه ای با حضورشان در راهپیمایی به وجود آوردند، دشمن عقب نشینی کرده است.

به گزارش alamolhoda.com، آیت الله سید احمد علم الهدی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ما امسال دو حماسه داریم؛ یکی حماسه 22 بهمن و دیگری حماسه انتخابات؛ حماسه 22 بهمن مقدمه حماسه انتخابات است و افزون بر این که خودش موضوعیت دارد، به عنوان زمینه حماسه دوم نیز امتیاز دارد.

وی با تأکید بر این که حماسه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مقدمه و زمینه ای برای خلق حماسه باشکوه هفتم اسفندماه خواهد بود، به فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش پیرامون مسأله انتخابات اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند چون راهپیمایی در جدی کردن انقلاب و نظام نقش دارد، پس تکلیفی شرعی بر همه مردم است.

امام جمعه مشهد مقدس مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند حضور در راهپیمایی یک تکلیف شرعی است، بنابراین مردم دین شان و انجام تکلیف شرعی خود را بر هر عملی مقدم می دارند؛ از همین رو امیدواریم که مردم بر حسب عرقی که نسبت به دین دارند، نسبت به انجام آن همت بگمارند.

آیت الله علم الهدی با اشاره به این که همواره حضور مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب، پیام های مهمی داشته است، مهم ترین پیام بین المللی حماسه 22 بهمن را عقب نشینی دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هرگاه 22 بهمن آمد و مردم حماسه ای با حضورشان در راهپیمایی به وجود آوردند، دشمن عقب نشینی کرده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی