۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت

    

آمریکا چون نمی‌تواند وارد عرصه نظامی شود دست به فتنه، نفوذ و توطئه زده و هرکس در این مملکت آمد غیر از خدا حرف زد و فقط موضوعاتی مثل خوردن، زندگی مدرن و بهم زدن تنش در سیاست خارجه را دنبال کرد باید گفت این فرد مزدور آمریکایی بوده و نباید به وی رأی داد و با این نگاه حضور در حماسه انتخابات امسال بالاتر از حماسه 22 بهمن است.

به گزارش alamolhoda.com ، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی شب گذشته در  مسجد المهدی اظهار کرد: در  هشت سال دفاع مقدس در مرزهای غرب کشور شهید می‌دادیم اما اکنون در ساحل دریای مدیترانه شهید می‌دهیم.

خطیب جمعه مشهد افزود: دشمن را تا مدیترانه عقب رانده‌ایم و جبهه ما امروز از نسل سوم انقلاب تشکیل شده و شهیدانمان نیز نسل سومی هستند که توانسته‌اند معجزه انقلاب را درک کنند.

وی بیان کرد: 37 سال آمریکا با همه امکاناتش به جنگ ما آمده و در این زمینه نیز انواع فتنه‌ها و توطئه‌ها را علیه کشور انجام داده و به سرسخت‌ترین شکل ما را تحریم کرد، اما سرنوشت آنها بعد از این سال‌ها بدتر از فرعون در دریای نیل بوده و دیگر آمریکا در منطقه اعتباری ندارد چون قدرتش در هم فرو رفته و شکست خورده است.

آیت‌الله علم‌الهدی تأکید کرد: در سال 1354 در شهر تهران و خیابان نیاوران یک زن آمریکایی در حالی که پشت خودروی فورد نشسته و مست بود پنج جوان ایرانی را که داخل پیکان بودند به دیوار سیمانی زد و آنها را کشت لذا با نهایت احترام هیچ کس از این خانم شکایت نکرد چون مصونیت داشت که فردی آمریکایی است و هنگامی که روزنامه کیهان در آن زمان این حادثه را به عنوان یک خبر نوشت این زن از روزنامه شکایت کرد که این امر نشان می‌دهد قبل از پیروزی انقلاب روزگار ما چگونه بوده است.

وی تصریح کرد: امروز وضعیت به جایی رسیده که پسر پنج ساله ما شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهد و همه او را روی دست بلند می‌کنند لذا انقلاب برای ما عزت به همراه آورده که هنوز متوقف نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در 200 سال اخیر هیچ انقلابی در دنیا وجود ندارد که تا پنج سال بیشتر عمر کرده باشد، خاطرنشان کرد: 37 سال از عمر انقلاب می‌گذرد و در عین حال همان مقاومت و قدرت وجود دارد و باید خداوند را شکر کرد که به عزت امروز رسیده‌ایم و این عزت و سربلندی به خاطر مردمی بوده که با همه مشکلات و تهاجم‌ها کنار آمده و کشور را ساخته‌اند.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: بینش یک عده افراد متحجر در جامعه دینی ما همان بینش بنی‌اسرائیل است، لذا آمریکا به همراه تکفیری انواع و اقسام جنگ‌ها را در طول تاریخ انجام داده است و امروز دیگر دشمن در عرصه نظامی ناامید شده و عین سگ پارس می‌کند و باز می‌گوید گزینه نظامی روی میز است و باید به آنها گفت اگر توان اجرای گزینه نظامی دارید پس برای چه صبر می‌کنید؟ و با این رویکرد شما سابقهای جزء درندگی و خشونت در دنیا نسبت به همه ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان از خود نشان نداده‌اید.

وی تأکید کرد: آمریکا چون نمی‌تواند وارد عرصه نظامی شود دست به فتنه، نفوذ و توطئه زده و با این نگاه حضور در حماسه انتخابات امسال بالاتر از حماسه 22 بهمن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در عرصه انتخابات نباید بگذارید جریان‌هایی که نشان از خدا ندارند وارد عرصه نظام شوند لذا بحث این نیست که به چه کسی رأی می‌دهید اما نباید بگذارید جریانات زاویه‌دار با رهبری وارد عرصه شوند و این نظام را از داخل پایین بکشند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی