۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

ما باید در عرصه ی مجلس رزمنده داشته باشیم

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۹ ب.ظ

   

امروز مسئله ی انتخابات نقطه ی بحرانی در این جنگ است که رهبری فرمودند،ما باید در عرصه ی مجلس رزمنده داشته باشیم. رزمنده ای که همه ی امکانات و برنامه های کشور را در این مسیر هدایت کند و کسی که بعنوان عنصری انقلابی که به جنگ و انقلاب و هیجان انقلاب معتقد باشد و خود پیشرو در این مسیر باشد و برنامه ها را در مسیر پیشرفت ما در این جنگ و پیشبرد پویایی انقلاب هدایت کند. 

به گزارش alamolhoda.com ، آیت الله علم الهدی در نشست سرمربیان حلقه‌های صالحین سازمان بسیج مداحان کشور بیان داشت: نکته مورد توجه ما این است که با گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب و نیم قرن از آغاز انقلاب امام (ره) ما همچنان در اوج جوش و خروش انقلابیم و این تفاوت ما با جریانهایی است که در این جوش و خروش خسته شدند و برخی بجای ریزش از انقلاب سعی دارند انقلاب را در نقطه ای آرام متوقف کنند. این خطر عظیمی برای اصل انقلاب است.

وی گفت: اختلاف ما هم با برخی افراد که در ابتدا ازما جلوتر بودند همین است. الان برخی از اینها خسته شدند و نه آنقدر شهامت دارند کنار بروند و نه ایمان درستی به واقعیت انقلاب دارند تا در این جوش و خروش انقلاب باقی بمانند. 

امام جمعه ی مشهد بیان داشت: اصل قضیه انقلاب است و استناد من در سخنانم جمله ای از مقام معظم رهبری است که در دیدار اخیر ائمه جمعه فرمودند امامان جمعه هر شهر فرمانده قرارگاه فرهنگی آن شهر هستند اما چرا قرارگاه؟ زیرا قرارگاه اصطلاح نظامی است که در زمان جنگ موضوعیت دارد نه غیر آن، چون هم فرماندهی و هم تجیزات در قرارگاه مستقر است و علت این تعبیر این است که ما در حال جنگیم و این جنگ سریعتر از گذشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: حال چرا در انقلاب ما بعد 37 سال گذشت آن ما هنوز در آن شور و هیجان انقلابی و در جنگیم؟بنده در شروع انقلاب 18 سال داشتم و از آن هنگام تا به الان در این شور انقلابی بودیم تا الان هیجانم چند برابر شده است. حال باید با گذشت عمر و کم شدن توان جسمانی این هیجان کم شود اما این هیجان انقلابی در بنده فرقی نکرده است. علت این کم نشدن بخاطر نوع باور در انقلاب است.

آیت الله علم الهدی گفت: هیجان انقلابی در رهبری در امروز که سن ایشان 76 سال است به مراتب بیشتر از زمان 24 سالگی ایشان در شروع انقلاب و نهضت امام(ره) است و علتش نوع باور برداشت نسبت به انقلاب است. دوستانی که از انقلاب خسته شده اند نوع باورشان با نوع باور ما فرق داشت چون آنها برای انقلاب مقصد فرض کردند و ما این مقصد را درنظر نداشتیم چوت اول فرج امام زمان (عج) شروع جهانی شدن انقلاب است.

وی افزود: توقف انقلاب و جلوگیری از سیر حرکتی انقلاب و توقف شور انقلابی و این آرامش با پویایی انقلاب همخوانی ندارد چون ما هنوز نیمه ی اول راه هستیم و معنای توقف انقلاب هدر رفتن خون همه ی شهدا و زحمات امام و رهبری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اینها گمانشان این بود که انقلاب برای این است که کشور نمونه و الگوی اسلامی را ازنظر علم و اقتصاد و رشد که در تمام عرصه ها برتر باشد در دنیا بسازد تا به بقیه دنیا بگویند اسلام اینگونه جامعه سازی میکند و اینها با دیدن این توسعه عاشق اسلام شوند و به اسلام روی بیاورند در حالی که هدف ما این نبود. ما از روز اول حرکتی را شروع کردیم تا جامعه ی بستری را بسازیم وسکوی پرشی ایجاد کنیم و جامعه ی بستر در تمام دنیا توسعه دهیم تا امام زمان(عج) بیایند و حاکمیت جهانی اسلام را اداره کنند.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: در طول مسیر رگه هایی پیدا شد که این خط برای ما مشخص تر میشد و در جا هایی جز امداد غیبی از جریانی نامرئی به هیچ وجه امکان پیروزی برای ما وجود نداشت. در جریان انقلاب و ورود امام به ایران و نیز 21 بهمن ماه 57 و نیز دفاع مقدس بارها این امدادات غیبی بارها احساس شد. 

وی گفت: در رهبری مقام معظم رهبری بعد از رحلت امام هم این موضوع دیده شد. در 24 ساعت رهبری مقام معظم رهبری در اروز با 63در صد آرا تایید شد اما در سال 89 در اجلاس خبرگان که از همه در مورد رهبری ایشان نظرخواهی شد حتی افرادی که در آن روز با رهبری زاویه داشتند رای دادند که رهبری نظام در کره زمین منحصر به مقام معظم رهبری است و 100 به ایشان رای دادند و رهبری منحصر به ایشان است.

امام جمعه ی مشهد تصریح کرد: اینها معجزه ی امام زمان(عج) است پس این انقلاب با هدف نمونه بودن در توسعه ی اقتصادی و علمی و فناوری و آرام و گل و بلبل و الگوی اسلامی نبوده و نیست. این بینش که فقط برای حل مشکلات حرکت کنیم و کشور توسعه یافته داشته باشیم و انقلاب و اسلام هم باشد نمیشود چون دشمن میخواهد همه چیز مارا براندازی کند. لذا انقلاب با همان هیجان و شور و موج در حرکت است و این از معجزات خاص امام زمان است که بعد 37 سال از گذشت انقلاب همان شور و هیجان در نسل سوم ما هست که در نسل اول بود پس هادی ما کسی است که دلها در دست اوست.

وی گفت: پس ما الان در حال جنگیم و این یعنی همه چیز ما باید در استخدام این جنگ باشد و همه ی مدیریت ها مربی گری ها و علوم و فنوم باید در خدمت جنگ باشد. امروز مرثیه و مدیحه سرایی باید در مسیر این انقلاب و جنگ باشد.

امروز مسئله ی انتخابات نقطه ی بحرانی در این جنگ است که رهبری فرمودند،ما باید در عرصه ی مجلس رزمنده داشته باشیم. رزمنده ای که همه ی امکانات و برنامه های کشور را در این مسیر هدایت کند و کسی که به عنوان عنصری انقلابی که به جنگ و انقلاب و هیجان انقلاب معتقد باشد و خود پیشرو در این مسیر باشد و برنامه ها را در مسیر پیشرفت ما در این جنگ و پیشبرد پویایی انقلاب هدایت کند. برخی دوستان ما و جریانات سیاسی میخواهند کسی بیاید که همه چیز را آرام کند و مردم را ببرند به سمت فن آوری و اقتصاد توسعه یافته که این هیجان و حرکت انقلابی بخوابد. افراد ضدانقلاب می خواهند افرادی بیایند تا نظام را عوض کنند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی