۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

دیدار با اعضاء سازمان بسیج رسانه

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳ ق.ظ

بزرگترین جبهه ی مبارزه با کفر جریان رسانه است.

امروز تهاجم به ارزش های انقلاب را از هیچ جهتی احتمال نمی دهیم جز جریان رسانه. 8سال دفاع مقدس ما را از نظر نظامی در جهان تثبیت کرد و لذا بیش از بیست سال است که قدرت نزدیک شدن به ما را ندارند.
دیدار با اعضاء سازمان بسیج رسانه


آیت الله علم الهدی صبح امروز در دیدار با اعضاء سازمان بسیج رسانه بعد از شنیدن سخنان برخی اعضا ء بیان داشتند: در عرصه ی نظام یک جریان ها و نهاد هایی ایجاد می شود که انسان یک خاطر جمعی پیدا می کند و به تعبیری بسیاری دلواپسی هایش بر طرف می شود و این نهاد شما هم از این نهادها است.



ایشان در اهمیت بحث رسانه افزودند:الان نقطه ی حساس عرصه های بین المللی و جهانی که جولانگاه انقلاب است بزرگترین جبهه ی مبارزه با کفر جریان رسانه است. امروز تهاجم به ارزش های انقلاب را از هیچ جهتی احتمال نمی دهیم جز جریان رسانه. 8سال دفاع مقدس ما را از نظر نظامی در جهان تثبیت کرد و لذا بیش از بیست سال است که قدرت نزدیک شدن به ما را ندارند.


آیت الله علم الهدی در ادامه تاکید کردند: از نظر اقتصادی هم اگر به فرموده ی مقام معظم رهبری در حل مشکلات به امکانات درونی و مسئله ی مقاومت داخلی بجای دست اندازی و دیپلماسی استفاده کنند این روزنه هم برای دشمن بسته خواهد شد و ما امیدواریم مدیران نظام ما به این اصل برسند و جریان درنده خویی دشمن را در نظر بگیرند.


ایشان با اشاره به وسعت کار رسانه افزودند: دروازه ی تهاجمی که در هیچ زمانی بسته نمی شود و با گسترش ارتباطات بزرگتر هم می شود دروازه ی رسانه است، اینجا یک جنگ رو به توسعه است و در این عرصه ما به توان و نیروی بسیاری نیازمندیم، در عرصه ی رسانه اندیشه های گوناگون از یک طرف و گرایشات اقتصادی و قدرت طلبی از طرف دیگر برای ما وحشت آفرین است.


آیت الله سید احمد علم الهدی در تبیین جنگ رسانه ای بیان کردند: جنگ ما در عرصه ی رسانه جبهه ای بسیار بزرگ است،اگر افرادی که می خواهند جریان دفاعی ما باشد مشروع به اهداف مادی و اقتصادی و سیاسی مختلف باشد باعث ضربه ها و آسیب هایی به مراتب سنگین تر از آسیب دشمن خواهد بود. دشمن کارهای خود را با عملیات روانی پیش می برد و در بحث رسانه اولین سوژه این عملیات نیرو های رسانه ای ما هستند که به صورت ناخود آگاه جاده صاف کنی می شوند برای دشمن.


ایشان در اهمیت بسیج رسانه افزودند: نهاد بسج رسانه قابل مقایسه با بسیج سایر اقشار نیست و نهاد بسیار قوی تر و نافذ تری است که اگر این توسعه پیدا کند و نیروهای متعهد رسانه ای به دور از تمام قدرت طلبی و فرصت طلبی ها در خط دفاعی متمرکز شوند دو نتیجه دارد. اول خط دفاعی قوی مقابل دشمن خواهیم داشت و هم نیروهای غیر متعهد داخلی را کنار خواهیم زد و از آسیب ها مصون خواهیم بود. 


آیت الله سید احمد علم الهدی خطاب به حاضرین بیان کردند: تذکر من به شما این است که در عضو گیری بسیار حساب شده عمل کنید و فیلتر های قوی برای آن گذاشت، اینجا جایی است که هم پول هست هم قدرت و هم توسعه ی شخصیتی، خصوصا اینکه شخص در غالب بسج وارد این نهاد مقدس بشود که از بسیاری بررسی ها هم مبرا می شود و آسیب های وارده از این افراد به این نهاد بسیار عظیم و سنگین است.مهم این است که جریان بسیج رسانه در عرصه ی رسانه فعال و محور باشد و با یک نظام درست و برنامه ریزی شده محوریت رسانه را به دست بگیرد. نهاد بسیج در هر جمعیتی باید متناسب با ارزش ها وخصوصیات اجتماعی آن قشر تشکیل شود تا به نتیجه برسد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی