۱۴۰۳ پنجشنبه ۳۰ فروردين

   

آنچه مسلم است تمام در ها بر روی دشمن جز نفوذ جذبی بسته شده است. برای نفوذ جذبی نمی توانند جاسوس وارد مجلس کنند اما می توانند از این ورودی ها نیرو استخدام کنند و راه استخدام هم این است که هرکسی از این ها با رهبری زاویه دارد حتی کم می شود به عنوان عامل نفوذی استخدام کنند.

به گزارش alamolhoda.com، آیت الله علم الهدی در دیدار با مسئولین سازمان عقیدتی سیاسی منطقه ی 4 ناجا بیان داشت: ذات الهی مولفه های مومن را در "انما المومنون..." بیان می کند که ایمان به خدا و رسولش دارند و ریب و تردید ندارند و با اموال و انفس خود جهاد می کنند که آنها از صادقان هستند.

وی گفت: این مومن صادق این مولفه ها را دارد که هر ایمانی غیر آن کذب است. در این مولفه ها "ثم لم یرتابوا"  مسئله ای که از ابتدا تا به امروز ما در انقلاب دچار آن شده ایم و آن ریزش ها است. این در تمام انقلاب ها حتی انقلاب پیامبر اکرم (ص) هم رخ داده است. مبدا و منشا ریزش دو مولفه است، اول باورمندی و دوم تردید. اگر انسان از ابتدا در باورمندی خود محکم نباشد تردیدی است که سبب ریزش می شود.

امام جمعه ی مشهد مقدس افزود: گاهی موقعیت ها و بحران های سیاسی و اجتماعی سب تردید می شود. بنده از روی تجربه میگویم در این دوران طلبگی و سیاسی خود هرکجا طلبه ی ریزشی را دیدم گرایش سیاسی و اشتغالش در نظام از نقطه ی تکلیف دینی شروع نشده بود و این شروع ریزش او بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمام افرادی که از مجرای تکلیف شرعی وارد انقلاب و نظام شدند ریزش نکردند و تا آخر ثابت قدم بودند و هستند. مقام معظم رهبری در مورد آیت الله مهدوی کنی فرمودند هرکجا برای انقلاب بحرانی پیش آمد آقای مهدوی با تمام وزن خود وارد کفه ی انقلاب شد. این افراد همواره تکلیف محور هستند نه قدرت محور اما آخوند هایی که از غیر مجرای تکلیف شرعی وارد این عرصه شدند ریزش کردند.

آیت الله علم الهدی افزود: هر فردی که برای شغل و قدرت وارد عرصه ی نظام شد یک روزی ریزش میکند چون قدرت با دین داری انسان و تقوا همه جا سازگار نیست. گاهی حفظ مقام سبب می شود در مسیر ناحق و غیرخدا قدم بگذاریم. مقام و قدرت و پول و در کل حب دنیا در همه جا آفت است.

وی گفت: مهم این است که انسان عمری پای انقلاب باشد و در جمع ریزشی ها قرار نگیرد. افرادی در روحانیت بودند که به مجاهدات آنها غبطه می خوردیم اما ریزشی شدند و الان در آن سمت میز در عرصه ی مقابله و مبارزه با این طرف میز که رهبری هستند قرار گرفتند. این همان تردید است که سبب ریزش شده است و انسان باورمند خداباور در مسیر زندگی در سنگلاخ های زندگی که در مسیرش قرار می گیرد دچار تردید می شود و ریزش که این سنگلاخ ها قدرت و ثروت است.

امام جمعه ی مشهد مقدس افزود: انتخابات باید توجه کنیم به قول امام صادق(ع) گردن خود را پل مردم قرار ندهیم تا کسی برای رسیدن به موقعیتی سیاسی از گردن شما رد شود. آنچه مسلم است تمام در ها بر روی دشمن جز نفوذ جذبی بسته شده است. برای نفوذ جذبی نمی توانند جاسوس وارد مجلس کنند اما می توانند از این ورودی ها نیرو استخدام کنند و راه استخدام هم این است که هرکسی از این ها با رهبری زاویه دارد حتی کم می شود به عنوان عامل نفوذی استخدام کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شما باید با فعالیت خود عناصر زاویه دار با رهبری را اجازه ورود به عرصه انتخابات ندهید. جون دشمن به این انتخابات چشم دوخته است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی