۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

   

مداحان در عرصه سیاسی نظام جمهوری اسلامی که در جبهه مقدم مقابله با استکبار می‌جنگند وظیفه خطیری دارند، در موقعیت امروز مداحان باید در جهت بصیرت‌افزایی مردم در عرصه انتخابات فعالیت کرده و اجازه ندهند کسانی که عامل نفوذ دشمن هستند به اهداف خود دست یابند.

مصاحبه آیت الله علم الهدی با صدا و سیمای خراسانبه گزارش alamolhoda.com ،آیت‌الله سیداحمد علم الهدی دقایقی پیش در حاشیه نشست هم‌اندیشی مداحان و نخبگان ستایش‌گری اهل بیت(ع) در مصاحبه با خبرنگاران صدا و سیما در خصوص وظایف و رسالت مداحان در شرایط کنونی اظهار کرد: مداحان اهل بیت(ع) صاحب یک ظرفیت عظیم و بالای معنوی و نفوذ اجتماعی هستند که این ظرفیت ابزار نوکری درب خانه اهل بیت(ع)‌ و به ویژه سیدالشهدا(ع) است.

وی افزود: مداحان در همه عرصه‌‌ها باید به نوکری خود نسبت به ائمه اطهار عمل کنند که یکی از مهم‌ترین این عرصه‌ها حوزه سیاسی است.

امام جمعه مشهد با بیان اینکه مداحان در عرصه سیاسی نظام جمهوری اسلامی که در جبهه مقدم مقابله با استکبار می‌جنگند وظیفه خطیری دارند، ابراز داشت:‌ در موقعیت امروز مداحان باید در جهت بصیرت‌افزایی مردم در عرصه انتخابات فعالیت کرده و اجازه ندهند کسانی که عامل نفوذ دشمن هستند به اهداف خود دست یابند.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: مداحان نباید اجازه دهند کسانی که با رهبری زاویه دارند در نظام نفوذ کنند، چراکه این افراد بدون شک عامل نفوذ دشمن در آینده خواهند شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: هر کس با رهبری زاویه دارد با امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) دشمنی دارد، بنابراین مداحان باید رسالت خود را در عرصه مقابله با دشمن به خوبی ایفا کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی