۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

   

دروازه مردم سالاری انتخابات است که دروازه فراخی است و همه کس می‌توانند در آن وارد شوند،شما باید بدانید اگر کسی از این در وارد شد و با رهبری و ولایت زاویه داشت، دشمن از او به عنوان عامل نفوذی استخدام به عمل می‌آورد.

به گزارش alamolhoda.com، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در در افتتاحیه ششمین نشست هم اندیشى ستایشگران نخبه اهل بیت(ع) که در هتل نخل مشهد برگزار شد اظهار داشت: بهترین شناختی که برای انسان در عرصه زندگی لازم است خودشناسی است، این خودشناسی تنها در حوزه شناخت شخصیت انسانی و بشری و یا شناخت تکلیف نیست، عمده خودشناسی لازم برای انسان شناخت موقعیت کاری، اجتماعی، شغلی و کارآفرینی است.

وی خطاب به مداحان حاضر در مراسم خاطرنشان کرد: شما ابزار شده‌اید که از تمام استعداد‌هایتان استفاده کنید تا دل‌های مردم عاشق ذریه ابراهیم(ع) شود؛ این امر از همه موقعیت‌های اجتماعی شما بالاتر است، شما واسطه و ابزار استجابت دعای ابراهیم خلیل الله در این نسل هستید؛ شما اسباب و وسیله هستید که دل‌ها متوجه ابراهیم(ع) و حضرت رسول(ص) شود.


دریافت

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در یک اجرای برنامه هزار تا دل را متوجه اهل بیت(ع) کردید و اشک‌ها پهنای صورت جمعیت را گرفته است، کدام شخصیت هنری و اجتماعی این قدر ارزش دارد؟ بحث ما این است که این وابستگی را حفظ کنیم، انسان‌ها گاهی اوقات در خط قرار می‌گیرند ولی پس از آن از آن فاصله می‌گیرد.

آیت الله علم الهدی با تاکید بر اخلاص مردم گفت: اتصال و ارتباط را ادامه دادن بسیار مهم است، شما باید گفته من را به عنوان یک روحانی قبول نکنید، حرف من را به عنوان 53 سال روضه خوان گوش کنید، اگر بخواهیم ارتباط را حفظ کنیم، باید نوکر باشیم نه اینکه استخدام باشیم؛ در نوکری ساعت، روز، حقوق و کار مشخص نیست ولی ارباب لباس، ناخوشی و مرض و شب اول قبرش را تامین می‌کند.

وی افزود: امام حسین(ع) کارمند نمی‌خواهد، نوکر می‌خواهد تا برایش نوکری کند و هرکاری که مرتبط با ارباب هست انجام دهد؛ در عرصه‌ای هستیم که همه بر سر ارباب ما قرار دارند تا آن را بر اندازند؛ فکویاما می‌گوید شیعه را باید جمع کنیم، پرنده‌ای است که بال سبز آن انتظار فرج است و بال سرخ امام حسین است که با آن پرواز می‌کند؛ این سیاستی است که از جانب فوکویاما به کاخ سفید مطرح شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: شما باید از ظرفیت خود در عرصه مقابله با دشمن از همه توانتان بهره گیرید، با مقابله نظامی و تهاجم مشکل شیعه حل نمی‌شود بلکه دشمن سعی دارد با توطئه نفوذ در این نظام و انقلاب وارد عرصه شود و همه چیز را پایین  بکشد؛ اگر دشمن بتواند نظام را براندازد سفره ارباب ما جمع می‌شود.

آیت الله علم الهدی با اشاره به این که دیوار ولایت محفوظ است گفت: دروازه مردم سالاری انتخابات است که دروازه فراخی است و همه کس می‌توانند در آن وارد شوند، شما به عنوان نوکر امام حسین(ع) نباید بگذارید هرکسی بدان وارد شود؛ شما باید بدانید اگر کسی از این در وارد شد و با رهبری و ولایت زاویه داشت، دشمن از او به عنوان عامل نفوذی استخدام به عمل می‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال افرادی است که با رهبری زاویه دارد تا آن‌ها را مزدور خود کند، عنوان کرد: شما این قدرت را دارید که نگذارید همه وارد عرصه شوند؛ کسی که با رهبری زاویه دارد یعنی با امام حسین(ع) زاویه دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی