۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

 

او از همان اول این راه را انتخاب کرده بود و اکنون به مقصد رسیده است / این اقدام آل سعود در راستای اهداف امریکا و صهیونیستها این اقدام صورت گرفته است / امریکا و اسرائیل به هیچ وجه با اسلام آشتی نخواهد کرد / هر مسلمانی که در خط توسعه ی اسلام هست تا مقصد نهایی شهادت باید و امریکا آماده شود

به گزرش Alamolhoda.com آیت الله سید احمد علم الهدی در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید احمدی روشن در یزد در جمع خبرنگاران در واکنش به اعدام آیت الله شیخ نمر باقر النمر اظهار داشت : یک مجاهد در راه خدا آن لحظه ای که به شهادت برسد تازه به هدف رسیده است. پس این مزدوران ناپاک امریکا در عربستان سعودی نتوانستند بر یک عنصر مجاهد در راه خدا ضربه وارد کنند. او از همان اول این راه را انتخاب کرده بود و اکنون به مقصد رسیده است. 

وی همچنین گفت : آل سعود یک جریان خود فروخته به امریکا و اسرائیل است. یک جریانی است که همه ی موجودیت خود را به امریکا و اسراپیل فروخته است. همچین جریان بی اراده و خود فروخته ای یک ابزار در استخدام اراده های سوء امریکا و اسرائیل است. و از این بد تر هم ممکن است جنایتی انجام دهد. چون خودش نه انسان است و نه اراده ی انسانی دارد بلکه یک ابزار دست ساز انگلیسی است که در این سرزمین به قدرت رسیده است. الان هم یک مزدور بی اراده امریکا و اسرائیل است.

آیت الله علم الهدی با اشاره به هدف سعودی از این اقدام  بیان داشت : چون بی اراده است هدفی ندارد بلکه در راستای اهداف امریکا و صهیونیستها این اقدام صورت گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن دعوت از مردم به خویشتن داری گفت : مردم باید راه خودشان را پیدا کنند. این جنایات و شهادت ها در برابر این جنایات باید راهبرد های ما را در زندگی اجتماعی سیاسی مان مشخص کند. اینکه الان امریکا و اسرائیل یک جریانی است که به هیچ وجه با اسلام آشتی نخواهد کرد. هر مسلمانی که در خط توسعه ی اسلام هست تا مقصد نهایی شهادت باید در برخورد و جنگ با اسرائیل و امریکا آماده شود. در هر کشوری ، چه کشورهای هم مرز با اسرائیل و امریکا و کشور های دور افتاده ی از اینها .


دریافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی