۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

     

آنها در فتنه 94 دنبال عاملی برای نفوذ می‌گردند و الان هم جریان‌ها و اشخاص را نشان کردند و عناصر زاویه‌دار با رهبری که وارد مجلس می‌شوند را آمریکا برای سربازگیری برای نفوذ نشان کرده است.


به گزارش alamolhoda.com ، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی صبح امروز در یادواره شهیدان الله‌دادی، احمدی‌روشن و میرحسینی که به‌مناسبت سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به دارالعباده یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید احمدی روشن در یک حرکت استکباری و با برنامه‌ریزی قبلی توسط استکبار جهانی به شهادت رسید، اظهار داشت: برگزاری یادواره این شهدا نگاه کردن به تابلو شفاف و روشنی است که راهبردهای حرکتی‌مان را مشخص می‌کنیم.

وی ادامه داد: دونوع برخورد با این موضوع وجود دارد که در نوع اول حادثه دلخراشی چند سال گذشته در چنین روزی اتفاق افتاد و یک نخبه به شهادت رسید، اما مهمتر از آن این است که امروز مراسمی برگزار شده که ملت ایران به‌ویژه جوانان در برابر این تابلو بنشینند و جریان‌های راهبردی خودشان را در این زمان و موقعیت در این تابلو ببینند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مبین این تابلو قرآن‌کریم و ذات مقدس احدیت در کتاب‌الله است، گفت: اگر یک چهره نخبه و اندیشمند مثل شهید احمدی‌روشن برای استکبار قابل خرید بود او را به شهادت نمی‌رساند؛ علت اینکه دست جلادان استکبار به خون این جوان نخبه آلوده شد، این بود که این شخصیت قابل خرید و انتقال از کانون این نظام و عرصه خودکفایی این کشور و ملت نبود.

وی افزود: خداوند چنین افرادی را راسخ در عهد و پیمان با خدا می‌داند، چراکه کسی که راسخ در عهد و پیمان خداوند است، همه وجودش را در این راه قرار می‌دهد و هرچه که دارد را در پای عبودیت و بندگی خدا می‌ریزد.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: افتخار ما احمدی‌روشن‌ها و میرحسینی‌هاست، کسی که خونش را برای پیشرفت این نظام در عرصه‌های مختلف فدا کرد، سرمایه عزت و افتخار ماست.

امام جمعه مشهدمقدس اظهار داشت: محصول علمی و فن‌آوری شهید احمدی‌روشن، بومی‌سازی این فن‌آوری در کشور بود و اینکه پشت سر شهادت وی 300 جوان نخبه بومی در این فن‌آوری ثبت‌نام و شروع به‌کار کردند.

وی گفت: دشمن روزی می‌تواند در قالب یک قرارداد مجبور کند که اورانیوم غنی شده از دروازه‌های این کشور خارج شود، ولی نمی‌تواند مغزهای توانگری که به دست توانگر این شهید جان داده و در راه خدا پرورش پیدا کرده، را از ما بگیرد.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: شهادت احمدی روشن از دو واقعیت برای ما پرده برداشت یکی اینکه دشمن عمقِ خودکفایی و عمق عوامل و ابزار خودکفایی دانشی، فن‌آوری و علمی ما در این کشور را نشانه گرفته است؛ جوانان باید بدانند که دشمن، دشمن جان، گوشت و پوست آنها نیست، بلکه دشمن مغز، علم و توسعه فن‌آوری است، چراکه این مغزها و علوم وقتی توسعه پیدا کند و خودکفایی کشور را به سطح عالی برساند، زمان زوال و خاکستر شدن دشمن است.

وی افزود: از این روست که جریان‌های سیاسی زاویه‌دار با رهبری و وابسته به غرب که چشمشان به دروازه اروپا و آمریکاست، بزرگترین کاری که در دانشگاه‌های ما می‌کنند این است که دانشگاه‌های ما مرکز اردوکشی سیاسی به وسیله نسل دانشگاهی شود یا اینکه دانشگاه‌های ما کانون ناهنجاری‌های اخلاقی، ابتذال و بی‌بند و باری قرار گیرد.

امام جمعه مشهد افزود: این جریان‌ها که امروز به اسم هنر به دانشگاه‌های ما نفوذ کردند و می‌خواهند دانشگاه را به محل ابتذال بکشانند و جریان‌های سیاسی که می‌خواهند دانشگاه را کانون اردوکشی سیاسی کنند، دستمایه‌های دشمن هستند که الان در حال فعالیتند.

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان رهبری بیان کرد: ما باید ببینیم عمق دشمنی و تیر عداوت و دشمنی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها کجا را نشانه گرفته و ما هم حواسمان به همانجا باشد.

علم‌الهدی با تاکید براینکه آنچه ما را می‌ترساند، دلواپس می‌کند و به دغدغه وا می‌دارد، این است که رادیوی ملی آمریکا اعلام کرده ایران در زمینه برچیدن برنامه هسته‌ای خود سریع‌تر از آنچه بسیاری تصور می‌کردند، عمل کرده است.

امام جمعه مشهد افزود: مذاکره ای در سایه توجه خاص مقام معظم رهبری انجام شد و برجام با رهنمودهای مقام معظم رهبری تدوین شد اما آنچه ملت ایران را وحشت زده می‌کند این است که ببینند در نوع عملیات رهنمودهای مقام معظم رهبری زیرپا گذاشته می‌شود.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه به هیچ عنوان آمریکا و جریان کفر ضد اسلام برای ما قابل اعتماد نیست، گفت: ما به هیچ قراردادی نمی‌توانیم به عداوت و دشمنی‌های آنها اعتماد کنیم که دیگر برخورد دشمنانه با ما نکنند.

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان رهبری  افزود: از روزی که مذاکرات شروع شد و برجام به تصویب رسید، عداوت آمریکایی‌ها در گفتار، رفتار و کردار آنها در طول تاریخ انقلاب بی‌سابقه بوده است. در این دو سال اهانتی که آمریکایی‌ها نسبت به ما کردند و تحقیرهای کنگره آمریکا، برخوردهای سوئی که نسبت به ما انجام دادند، در طول این 37 سال بسیار زیاد بوده است.

امام جمعه مشهد افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر یک تحریم دیگری از سوی آمریکا انجام شود برجام از هم پاشیده است و در بند 29 برجام رسما به این مسئله تاکید شده که کوچکترین حرکتی ضد‌جریان اقتصادی و توسعه ایران نباید صورت گیرد اما در عین حال در مصوبه کنگره آمریکا تصویب شد و رئیس‌جمهور آمریکا هم امضا کرد که کسانی که به ایران رفت و آمد می‌کنند روادیدشان باطل می‌شود و باید دوباره اخذ ویزا کنند.

وی ادامه داد: این حرکت، حرکتی بود که ضد این بند برجام انجام شده و بنابراین آیا می‌توان گفت که هنوز این برجام قابل اجرا است؟ مقام معظم رهبری که نسبت به این موضوع واکنش صریح نشان دادند و رهنمود های خود را به صورت واضح و شفاف بیان کردند.

علم‌الهدی ادامه داد: 26 نماینده کنگره آمریکا چند روز قبل با امضای طرحی درخواست کردند که از دارایی‌های مسدود شده بانک مرکزی ایران بتوانند برداشت کنند که خسارت‌های گروگان‌های آمریکایی که در قبل گروگان‌گیری شده‌اند، پرداخت کنند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: این گروگان‌ها مربوط به 30 سال قبل است اما امروز که در زمان تصویب برجام است، آنها می‌خواهند نسبت به پرداخت خسارت اقدام کنند.

وی بیان کرد: هر حرکتی که ما به سمت آمریکا انجام دهیم، آنها عداوت و دشمنی خود را چندین برابر می‌کند، دشمن از این عرصه هم رد شده و می‌خواهد در این کشور دست به تملک بزند و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری فتنه 94 را فتنه نفوذ معرفی کردند.

علم‌الهدی  گفت: فتنه 88 عواملی را به کار گرفت که در کف خیابان‌ها مرگ بر ولایت فقیه و نه غزه نه لبنان بگوید ولی الان دشمن برای نفوذش نیرو استخدام می‌کند، نیرویی که در فتنه 88 استخدام شدند به وسیله کسانی بود که با رهبری زاویه داشتند و در این زوایه داشتن به میدان آمدند و با ابزار آمریکا شدن، دست به سدشکنی در آن سال کردند.

امام جمعه مشهد افزود: آنها در فتنه 94 دنبال عاملی برای نفوذ می‌گردند و الان هم جریان‌ها و اشخاص را نشان کردند و عناصر زاویه‌دار با رهبری که وارد مجلس می‌شوند را آمریکا برای سربازگیری برای نفوذ نشان کرده است.

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان رهبری افزود: فتنه 88 توسط بصیرت مردم حل شد و فتنه 94 هم باید به وسیله همین بصیرت برطرف شود، باید توجه داشت که در طول تاریخ اسلام هرکسی با ولایت و امامت زاویه پیدا کرد، دشمن این زاویه را پر کرد.

امام جمعه مشهد گفت: اینجاست که بصیرت ملت ایران باید جوابگوی این واقعیت باشد و در این دارالمومنین یزد که سابقه مومن پروری در این سامان به قرن‌ها می‌رسد، انشاالله پایگاه بندگان خدا و پایگاه بصیرت برای همه کشور می‌شود.

مشروح سخنان



دریافت

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی