۱۴۰۳ سه شنبه ۰۱ خرداد

   

فتنه 88 مانور ریزش ها و 9 دی مانور رویش ها بود/ عزت و اقتدار مقام ولایت در حماسه 9 دی در برابر دید جهانیان درخشید/برخی خواص در فتنه 88 نه تنها در برابر شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه نایستادند بلکه به دشمن لبخند زدند/ دشمن به دنبال افرادی است که با رهبری زاویه دارند

به گزارش Alamolhoda.com آیت الله سید احمد علم الهدی پیش از ظهر امروز در تجمع عظیمی که به مناسبت گرامیداشت 9 دی روز بصیرت در مدرسه فیضیه برگزار شد با اشاره به اینکه فتنه 88 مانور ریزش ها و روز 9 دی مانور رویش ها بود اظهار داشت: در این روز مردم ولایت مدار و با عزت ایران اسلامی حماسه ای آفریدند که برای جهان اسلام افتخار بود.

 

وی حماسه 9 دی را ثابت کننده افزایش رویش ها در برابر ریزش ها دانست و افزود: رویش های سال 88 نشان دهنده معرفت انسان هایی بود که مجاهدت و مقاومت کردند و در برابر اندیشه های غربی ایستادند و حق و حقیقت را تشخیص دادند.

 

امام جمعه مشهد با بیان اینکه جریان فتنه 88 پرده از سیمای برخی جریانات انداخت تصریح کرد: بعضی از عناصر در این فتنه که همواره جزء عناصر محوری شناخته می شدند در همان ابتدای فتنه پرده از واقعیت آن ها برداشته شد.

 

وی یکی از عوامل ریزش را فاصله کرفتن از قشر مستضعف ذکر کرد و ادامه داد: برخی خواص در فتنه 88 گذشته خود را فراموش کردند و افرادی را همراهی کردند که دنبال خوش گذرانی بودند.

 

آیت الله علم الهدی ابراز داشت: برخی خواص در فتنه 88 نه تنها در برابر شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه ایستادگی نکردند بلکه به دشمن لبخند هم زدند و باید فهمید دشمن همواره دنبال کسانی است که با رهبری زاویه دارند.

 

وی به تاکیدات رهبری درباره نفوذ اشاره کرد و گفت: اگر رهبر انقلاب نفوذ را مطرح می کند به دلیل این است که برخی افراد می خواهند از پنجره انتخابات وارد شوند و در واقع عامل نفوذی دشمن در دستگاه های دولتی شوند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با هشدار نسبت به بروز فتنه های جدید در کشور تاکید داشت: امروز باید از فتنه 94 صحبت کنیم و دشمن در فتنه 94 با تجربه ای که از فتنه 88  کسب کرده وارد خواهد شد تا بتواند در فتنه 94 کشور را تصاحب کند.

 

وی تنها راه مقابله با فتنه ها را بصیرت دانست و خاطر نشان کرد:  دشمن در فتنه 94 دنبال  کننده و با هدف براندازی تمام ارزش ها وارد خواهد شد که تنها عامل علاج در این فتنه ها بصیرت و بصیرت سازی است.

مشروح سخنان

دریافت

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی