۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت

خطبه دوم ـ در نشست بین‌المللی ارزیابی امنیت هوایی روی کره زمین، نهاد مقدس حفاظت امنیت هوایی ایران که وابسته به سپاه پاسداران است را به‌عنوان نهاد امنیتی شماره یک و ممتاز درروی کره زمین شناخته‌اند.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی پیش از ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته، 4 دی‌ماه در حرم امام رضا(ع)، در ایام پر فضیلت و میمون و مبارک مقارن با میلاد مسعود خاتم انبیاء(ص) و امام صادق(ع) به سر می‌بریم، ایام سرور و شادی اهل‌البیت(ع) و شیعیان اهل‌البیت(ع) و عموم مسلمین در این اوقات، در این روزها و شب‌هاست؛ روزهای سرور و شب‌های شادی است به مناسبت این‌که جهان به نور تابناک نبوت و رسالت نبی مکرم روشن می‌شود، «جاماسپ به‌روز سوم تیر خبر داد، این است که ساسان به دساتیر خبر داد؛ بودا به صنم خانه کشمیر خبر داد، بر بابک برنا پدر پیر خبر داد؛ وآن کودک ناشسته لب از شیر خبر داد، مخدوم سرائیل به ساعیر خبر داد؛ مولای زمان مهتر صاحبدل امجد، فخر دو جهان خواجه فرخ رخ اسعد؛ پیغمبر محمود ابوالقاسم احمد، آن سید مسعود و خداوند مؤید؛ این بس که خدا گوید ماکان محمد، وصفش نتوان گفت به هفتاد مجلد؛ بر منزل و قدرش یزدان کند اقرار».

تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و حضرت مسیح(ع)

این ایام، هفته مقدس وحدت هست، ضمنأ امروز مصادف با سالروز میلاد پیغمبر اولوالعزم، میلاد حضرت مسیح(ع) است؛ امسال میلاد مسیح با میلاد پیغمبر اسلام در تقارن قرارگرفته است، ما هم به اعتباری که ایمان به همه کتب و همه رسل مخصوصاً پیامبران اولوالعزم و احترام و تکریم ما، وظیفه و شرط ایمانمان به اسلام و پیغمبر اکرم است، این میلاد پرفضیلت آسمانی را در تقارن میلاد نبی مکرم اسلام به همه شما برادران، خواهران،امت اسلام و جهان یک تاب موحد، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

هفته وحدت هم هست، وقتی خدا در قرآن به اهل کتاب می‌گوید «قُل یا أَهلَ الکِتابِ تَعالَوا إِلىٰ کَلِمَةٍ سَواءٍ بَینَنا وَبَینَکُم»؛ پیغمبر دستور می‌دهد به یهود و نصارا که به اهل کتاب بگو با همه تفاوت‌ها، با همه اختلافات فکری که بین ما و شما هست، درعین‌حال به آن‌قدر مشترک که عبودیت و توحید حق است، بیایید در این‌قدر مشترک باهم دست بدهیم؛ وقتی‌که ما وظیفه‌داریم با اهل کتاب در قدر مشترک دست بدهیم، آیا با مسلمانانی که در نبود پیغمبر، در معاد، در وحی رسول‌الله، در توحید پروردگار، در قبله، در کتابمان، در اسلاممان، در سرنوشت اساس مکتبمان در اساس کره زمین قدر مشترک داریم، آیا نباید با آن‌ها یکی باشیم، وحدت داشته باشیم و در مقابل دشمنان خدا و جهان استکباری که درصدد براندازی عبودیت و بندگی خدا و سیط رسول‌الله از روی کره زمین است، نباید باهم متحد بشویم؟ این وحدت مسلم است البته با حفظ مرزهای اعتقادی و حفظ اصول فکری و همچنین تفاوت‌های اندیشه‌ای که داریم، این مرزهای اعتقادی به‌جای خود محفوظ.

وحدت مسلمانان در جهان یک ضرورت قطعی است

امروز در برابر استکباری که درصدد براندازی قرآن و براندازی دین خدا هست، نباید یکی شویم؟ آنان می‌خواهند اساس مکتب را براندازی کنند، نام پیغمبر را از صفحه گیتی محو کنند، اساس اسلام را در دنیا نابود کنند، امروز روزی است که یعنی در مقام نابودسازی اساس اسلام تا به اینجا ایستاده‌اند و دست‌به‌کار شده‌اند که به اسم اسلام، اسلام را براندازی کنند، یک افریط نجس العین ناپاک آدم کش سنگدل جانور صفتی را می‌سازند، می‌پردازند به نام القاعده، به نام داعش، با تابلو او در برابر بینش جهانیان، یک چهره سنگدلانه خشن از اسلام نشان دهند و اسلام را براندازی کنند، در برابر چنین استکبار نامرد پلیدی که این‌طور مصمم است در خط براندازی اسلام است، نباید مسلمانان در کنار هم قرار بگیرند و نباید مسلمانان دست‌به‌دست هم دهند؟

در اینجا درست است مسلمانان مقدسات یکدیگر را موردتهاجم قرار دهند، به روی همدیگر اسلحه بکشند، دست به یقه هم بشوند درحالی‌که دشمن این‌طور درصدد براندازی اساس اسلام و پیغمبر است؟ وحدت یک ضرورت قطعی است.

برادران و خواهران، شما چقدر حضرت زهرا را دوست دارید؟ از امیرالمؤمنین بیشتر دوست دارید؟ شما چقدر امیرالمؤمنین را دوست دارید؟ از امام حسن بیشتر دوست دارید؟ از امام حسین و امیرالمؤمنین که جلو افتاده‌تر نیستیم در عشق و محبت به ولایت؛ با دست نازنینش بدن مجروح کشته‌شده عزیزترین عزیزانش، حبیبه‌اش را به زیرخاک سپرد اما آمد در صف جماعت مسلمانان در ردیف مسلمان‌ها قرار گرفت و با همان‌هایی که زهرا را کشته بودند، شانه‌به‌شانه ایستاد به نماز، ما از علی بالاتریم در زهرا دوستی؟

امام مجتبی(ع) وارد مسجد می‌شد، خطیب نامرد مزدور بالای منبر به بابایش علی دشنام می‌داد اما برای این‌که انسجام اسلام و مسلمین حفظ بشود، می‌نشست دشنام به علی را گوش می‌داد، شما طاقت دارید یکی از کنارت رد شود و یک اهانت به مولا بکند؟ یعنی اگر بناست واقعاً در حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان تا آنجا که مولا پیش رفته، ما بخواهیم پیش برویم، هنوز بیش از این‌ها باید ما شیعیان امیرالمؤمنین روی مسئله وحدت حساب کنیم.

دشمن به دنبال براندازی اساس اسلام است

دشمنان خدا از روز اول در تمام انبیاء سلف، در تمام امم سلف،  تنها ابزاری که داشتند برای براندازی بندگی، عبودیت خدا، توحید و تثبیت استکبار خودشان، اختلاف انداختن بود، آن‌ها را از هم جدا کردن بود؛ الآن هم به همین سلاح زنگ‌زده شیطانی چند قرن متوسل شده‌اند که بتوانند مسلمانان را از هم جدا کنند، اساس اسلام را براندازی کنند، ریشه دین خدا را از بین ببرند، الآن هم در این صددند.

تمام جریانات عزت بخش اسلام مورد خصم دشمنان هستند

شما ببینید در تمام دنیا، استکبار از هر عنصری، از هر جریانی که در عزت بخشی اسلام و مسلمین صاحب نقش است، از او وحشت دارد، با او می‌جنگد، نسبت به او اظهار برائت می‌کند، سعی می‌کند از او یک چهره هولناک در برابر چشم دیگران به وجود بیاورد؛ یک نمونه‌اش را عرض کنم؛ فردا روز پنجم دی‌ماه، سالروز حکم ولایی امام بزرگوار به سپاه پاسداران برای امنیت پرواز و امنیت هواپیماها بوده.

تمام توطئه‌های هوایی علیه ایران ناکام مانده است

از سال 63 تا الآن 31 سال می‌گذرد، نهاد مقدس حفاظت امنیت پرواز و امنیت هوایی به‌وسیله سپاه پاسداران تشکیل‌شده، در این 30 سال، یک نمونه تجاوز به امنیت هوایی در همه این کشور و در همه پروازها با این دشمنان متکثر متراکم توطئه‌گر روی کره زمین، ما نداشته‌ایم؛ تا به امروز 140 نمونه در این 31 سال تهاجم به امنیت هوایی بوده که 27 نمونه از این 140 نمونه، درگیری داخل هواپیما روی آسمان بوده و همه توطئه‌ها و طرح‌ها ناموفق، غیور مردان رشید سپاه پاسداران، مرد و مردانه ایستاده‌اند و از جان و مال و ناموس مسافر هوایی دفاع کرده‌اند.«تکبیر»

امنیت پرواز سپاه، برترین نهاد امنیتی هوایی در تمام دنیاست

از سال 80 تا به امروز، قریب به 15 سال است در نشست‌های امنیتی بین‌المللی و جهانی که تشکیل می‌شود، همین دشمنان قسم‌خورده ما که در همه عرصه‌های بین‌المللی سعی در سرکوبی ما دارند، از اعلامیه حقوق بشر گرفته، در مراکز و مجامع بین‌المللی همه‌جا می‌خواهند ما را سرکوب کنند، در نشست بین‌المللی ارزیابی امنیت هوایی روی کره زمین، نهاد مقدس حفاظت امنیت هوایی ایران که وابسته به سپاه پاسداران است را به‌عنوان نهاد امنیتی شماره یک و ممتاز درروی کره زمین شناخته‌اند.

آمریکا با هرچه به اسلام عظمت می‌دهد، عداوت دارد

15 سال است هرسال این نهاد، نهاد اول است؛ نهاد مقدسی که به‌عنوان یک محور اقتدار در این نظام در کنار ستون ولایت از لحظه اول پیروزی انقلاب تا به امروز، مرد و مردانه و رشید و مقاوم ایستاده است که یک نمونه عملکرد مقاومانه و رشیدانه اش، این جریان امنیت هوایی است، ازنظر استکبار جهانی و آمریکا، امروز منفورترین جریان است، به‌قدری که با سپاه دشمن است، با هیچ جریانی در کره زمین دشمن نیست چون بنای آنان این است که هرچه در عظمت بخشی به اسلام و عزت اسلام نقش دارد، با آن عداوت کنند، با آن دشمنی کنند.

خدا رحمت کند امام بزرگوار ما را، فرمودند «شما این را بدانید اگر روزی جریانی مورد نفرت استکبار، آمریکا و اروپا قرار گرفت، بدانید این جریان مقدس‌ترین و مؤثرترین جریان است و اگر بنا شد آمریکا و اروپا از ما تعریف کنند، از یک آدم ما تعریف کنند یا از یک جریان ما تعریف کنند، به او شک کنید و سوءظن ببرید که شاید دست او در دست دشمن باشد»؛ امروز این معیار روی کره زمین در کشور ما کاملاً مشخص است.

اعتراف مکرر آمریکا در حمایت از فتنه 88

امروز در جامعه ایرانی، محبوب‌ترین عناصر و محبوب‌ترین جریان ازنظر استکبار جهانی، فتنه‌گرهای سال 88 هستند، جریان‌های سیاسی همسوی با فتنه 88 هستند، از آنان تعریف می‌کنند، از آنان حمایت می‌کنند؛ وزیر خارجه آن روز آمریکا صریحاً اعلام کرد که در جریان فتنه 88، ما با همه قدرت کمک کردیم به آن‌کسانی که در ایران این فتنه را سرپا کردند، کلینتون به این مسئله اقرار کرد و همه‌جا دارد می‌گوید؛ این جریان دقیقاً جریان وابسته به دشمن است، ما نمی‌گوییم فتنه‌گرها رفتند با آمریکا ساختند و مزدوری آمریکا را به دست گرفتند، واقعاً اگر کسی می‌رفت با آمریکا می‌ساخت، با اراده و عمد مزدور آمریکا می‌شد، شرافت داشت بر این کسانی که ندانسته در دام مزدوری آمریکا افتادند و ندانسته آمدند به آمریکا و استکبار جهانی کمک کردند، فقط برای قدرت‌یابی خود، برای این‌که خودشان به یک قدرت و مقام برسند.

شما که فتنه را نفهمیدید، چطور ادعای تسلط بر سرنوشت مملکت دارید؟

این‌ها می‌گویند آقا ما نفهمیدیم، در مدت 8 ماه طول فتنه بازهم ندانستیم، شعارهای جمهوری ایرانی، شعارهای نه غزه نه لبنان، آتش زدن عزا خانه امام حسین(ع) برای ما نتوانست ثابت کند که دست دشمن در این جریان است و سرانگشتشان هم دارد این جریان را می‌چرخاند، اگر بازهم بگویند نفهمیدیم، خب شما که این‌قدر نفهم بودید مطلبی را که بچه‌های خردسال ما فهمیدند، چطور ادعای زعامت در این مملکت دارید؟ چطور ادعا می‌کنید مسؤولیت این مملکت و سرنوشت این مردم را به دست بگیرید؟

در هر موقعیتی فتنه‌گر روی کار بیاید، آمریکا در آن مشغول به کارشده

اگر فهمیدید و تا آخر هم بیانیه دادید و دشمنان امام حسین را عزاداران خداجو فهمیدید و گفتید، پس شما دستتان با این‌ها یکی بوده، پس شما مزدور واقعی دشمنید، اقرار به مزدوری دشمن کردید؛ ببینید برادران، امروز مقام معظم رهبری خطر نفوذ را به‌عنوان خطر قطعی معرفی کردند، آنچه مسلم است و به‌صورت شفاف برای همه مردم کاملاً بدیهی و روشن است، این است که بازماندگان فتنه 88 همسویان با فتنه 88، عوامل وابسته به فتنه 88، امروز در این مملکت از یک فرمانداری، از یک شهرداری ناحیه، از یک مسؤولیت کوچک تا وزارت و وکالت و نمایندگی، هرکجا در این مملکت روی کار بیایند، آنجا آمریکا کار می‌کند. «تکبیر»

مردم در برابر جریان فتنه بی‌تفاوت نمی‌ایستند

لذا مقام معظم رهبری از اول مسؤولیت این دولت اعلام کردند، فتنه خط قرمز ما هست، ما نمی‌توانیم فتنه‌گر و همسوی با فتنه را در این مسؤولیتی که الآن آمریکا می‌خواهد با حربه نفوذ ما را نابود کند، بازهم آن را بپذیریم چون معلوم است عامل خارجی است؛ قدرت‌یابی که یک روز همدست با دشمن شد و این جنایت و افتضاح را در فتنه 88 به وجود آورد، خب معلوم است همدست دشمن است، الآن هم بیاید، عامل نفوذی دشمن است و ما نمی‌توانیم در برابر چنین جریانی بی‌تفاوت بایستیم، مردم هم بی‌تفاوت نمی‌ایستند.

جریان‌های سیاسی بدانند، بصیرت 9 دی در مردم همچنان می‌درخشد

جریان‌های سیاسی که فکر می‌کنند با سوءاستفاده از فضای باز کشور در عرصه سیاسی ظاهرشده‌اند و می‌توانند در انتخابات راهی پیدا کنند، به موقعیت تصمیم سازی کشور، مجلس شورای اسلامی و از این طریق بیایند نفوذ کنند، این‌ها بدانند بیداری و بصیرت 9 دی همچنان در مردم ما می‌درخشد. «تکبیر»

مشروح خطبه ی دوم


دریافت
مدت زمان: 22 دقیقه 59 ثانیه

بخش عربی از خطبه ی دوم


دریافت
مدت زمان: 4 دقیقه 56 ثانیه

نظرات (۳)

سلام
ممنون؛مشکل مربوطه رو اصلاح کردم
ممنون
سلام به مدیریت محترم سایت.
من هم دقیقا هیمن مشکل دارم. وقتی سایت باز می شود، دانلود منجر چندین بار باز می شود و بشدت روی اعصاب است.
بررسی کنید از لحاظ فنی فکر کنم بشه کاری کرد. خیلی کلافه کننده است.
با سپاس فراوان.
سلام وقت بخیر
یه گلایه از مسولین سایت؛چرا به محض باز شدن صفحه اصلی سایت شش یا هفتا فایل از طریق دانلود منیجر اماده دانلود میشن؟چرا این مشکل رو حل نمیکنید؟واقعا این موضوع روی اعصاب هست؟ثانیا مگه این موضوع مصداق حق الناس نیست؟؟؟سرعت اینترنت بالا دارم هرچقدر هم سریع بجنبم و فایل های که با دانلود منیجر باز میشن رو هم بخوام ببندم حداقل چند ده مگابایت از حجمم میپره . واقعا انصاف نیست
از طرفی دلم میواد سخنان حاج آقا رو از طریق سایت رسمی شون پیگیر باشم از طرفی این مشکل سایت باعث اذیت میشه و....
پاسخ:
سلام
تو صفحه ی اصلی ۴ تا کلیپ و ۶ تا صوت آماده ی دانلود است.
این مشکل برای شما به این دلیل بوجود میاد که برنامه ی دانلود منیجرتون تو حالت اتوماتیک دانلود است.
می توانید از این حالت خارج کنید. در غیر اینصورت در هر سایتی که مالتی مدیا روی صفحه اش باشه دانلود منیجرتون اونو دانلود می کنه و مختص سایت alamolhoda,com نیست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی