۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

دیدار با جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی

شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۱ ق.ظ

در دولتهای گذشته علیرغم هشدار رهبری به امریکا روی خوش نشان داده شد

در هر دولتی یکبار و یا دوبار به آمریکا روی خوش نشان داده شده است و در تمام این موارد هم نظر مقام معظم رهبری همین بوده که اعتمادی به آمریکا نیست و اگر بروید شکست می خورید اما دست روسای جمهور و دولت را باز گذاشتند و در هر دولت هم این اتفاق افتاد و با برخورد عداوت مندانه ی آمریکا مواجه شدیم.

دیدار با جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی

آیت الله علم الهدی در دیدار جمعی از  پاسداران انقلاب اسلامی، بعد از بیان سخنانی در اهمیت ایام ده ی اول ماه ذی الحجه و زیارت امام رضا(ع) افزودند: در این جمع شما بزرگواران که الحمدلله وابسته ی به این نظام و مظهر شفاف ولایی بودن در این نظام هستید مطلب بحث ما برای شما به عنوان اساسی ترین مطلب قابل تامل است.


ایشان در تبیین بحث تاکید کردند:اینکه بگوییم مردم از ظلم به تنگ آمده بودند، به یک عده آدم هایی که در راس آنها یک مرجع تقلید بود معتقد  بودند وخواستند مدیریت کشور را به این ها بسپارند تا مثل نقاط دیگر دنیا کشور را اداره کنند اصلا مسئله ی انقلاب ما مدیریت آب و نان و اقتصاد وامنیت و رفاه مردم را با تشکیل حکومت اداره کنیم نبود. این نه در ذهن امام بود و نه یاران ایشان و مردم.
آیت الله علم الهدی در ادامه ی بحث انقلاب افزودند: آنچه در ذهن همه بود و امام هم برای آن قیام کردند و بعد از گذشت 35 سال از عمر انقلاب هیچ تغییری در آن ایجاد نشده ایجاد یک نظام برای ارائه ی اسلام به جهان و حاکمیت دین در نقطه ای از زمین برای ایجاد بستر برای ظهور امام زمان(عج) در جهان تا حاکمیت دین در جهان سراسری شود. 


ایشان در مورد مقام معظم رهبری بیات کردند: الان هم دقیقا در فکر مقام معظم رهبری و تمام وابستگان فکری به ایشان به عنوان رهبر و قائد فکری همین موضوع است.در دنیا همه رهبر ما را دوست دارند. صداقت، اخلاص و شفافیتی که در زندگی و رهبری ایشان دیده می شود سبب شده همه حتی دشمنان سرسخت ایشان هم در کشور ایشان را دوست دارند. گزینه ی رهبری انقلاب در روی کره ی زمین منحصر به فرد است.


آیت الله سید احمد علم الهدی در بحث ولایت فقیه افزودند: ولایی بودن این است که من که یک طلبه ی هفتاد ساله ام، هفت سال شاگرد آیت الله میلانی بودم، فلسفه و خارج فقه و اصول را خوانده ام و حدود چهل سال هم کارم فقط تعلیم و تربیت و تدریس است تمام پیچ و مهره های مغزم را می دهم مقام معظم رهبری شل و سفت کنند و نظری مخالف نظر ایشان ندارم و این ولایی بودن است. یعنی جز آنچه ایشان فکر می کنند فکری نکنیم و این با تجربه حاصل شده است.


ایشان در ادامه بیان کردند: بسیاری مسائل در این انقلاب پیش آمده که ما بگونه ای مخالف نظر ایشان نظر داشتیم اما متوجه شدیم آنچه مقام معظم رهبری مورد نظرشان است درست بوده است. ولایی بودن یعنی پیچ و مهره ی مغز ما دست مقام معظم رهبری باشد و ایشان با رهنمود ها، نظرات وخط دهی ها شان شل و سفت کنند. برای ما حکومت و قدرت و جریان و جناح مهم نیست، آنچه برای ما مطرح است دین است و ما باید تمام مبانی سیاسی و دینی خود را از ائمه بگیریم. وجود مقدس امام زمان(عج) طی نامه ای مارا به حجت خود سپردند.


آیت الله علم الهدی خطاب به حاضرین افزودند: ولی فقیه معصوم نیست اما امام زمان که معصوم است. وقتی ایشان همه ی مارا به یک آقای مجتهد جامع شرایط سپردند اگر درصدی احتمال بدهند این مردم که به حجت خدا سپرده شده اند بدبخت ومنحرف می شوند آیا یک معصوم این عمل را انجام میدهد؟ رهبر معصوم نیست اما با تضمینی که امام زمان(عج) نسبت به ایشان دارند هرجایی مشکلی پیش بیاید خودشان مسئله را مدیریت می کنند.

ایشان در انتهای سخنان خود بیان کردند: مقام معظم رهبری روحیه ای دارند که هیچ جایی هیچ حرفی را تحت هر عنوانی از مردم پنهان نمی کنند. کسی را سراغ نداریم که از ایشان نقل قولی بکنند و بگویند ایشان گفتند به کسی گفته نشود. ایشان از ابتدا به مردم راست گفتند. در بحث هسته ای و مذاکره با آمریکا در هر دولتی یکبار و یا دوبار به آمریکا روی خوش نشان داده شده است و در تمام این موارد هم نظر آقا همین بوده که اعتماد به آمریکا نیست و بروید شکست می خورید اما دست روئسای جمهور و دولت را باز گذاشتند و در هر دولت هم این اتفاق افتاد و با برخورد عداوت مندانه ی آمریکا مواجه شدیم. اما این قضایا در زمانی اتفاق می افتاده که انقلاب اوج گرفته و مردم ظرفیت آن را نداشتند جریانی پیش آمده و با یک توقف و استراحت انقلاب دوباره مسیر خود را ادامه داده است و این توقف و استراحت با مدیریت امام زمان(عج) انجام می شود. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی