۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت

چشم امید جهان اسلام به ارتش 23 میلیونی ایران است

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷ ق.ظ

   

الان همه مسلمانان در جهان چشم امیدشان به این ارتش 23 میلیونی است. آن عالم جلیل القدر و مسلمانانی که در افریقا در حسینیه بقیه الله(عج) زیر گلوله های صهیونیست ها جان می‌دهد چشم امیدشان به همین است.

به گزارش alamolhoda.com؛ آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد  در مجمع عالی بسیج که صبح امروز در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد آغاز شد، اظهار داشت: در مسئله بسیج آنچه ما مقابل و روبروی آن هستیم، یک توسعه دین احساسی است که در فضای بسیج و بسیجی وجود دارد، یکایک شما عزیزان با فضای عزیزان بسیجی در قسمت های مختلف در اقشار گوناگون آشنا هستید و از نزدیک موقعیت های اجتماعی فضای بسیجی کشور را در مقاطع گوناگون و بحران های متفاوت اجتماعی لمس می کنید، ما از دوران دفاع مقدس تا امروز در خصوص توسعه دین احساسی در فضای بسیج هیچ کم و کسری نداشتیم.

وی ادامه داد: امروز با وجود این که فضای جامعه ما را در شعاع بینش های مختلف از غرب آمده و یا در لابه مقامات و بعضی زرق و برق های اشرافی گونه ای که مظاهر برخی عناصر وابسته به نظام را گرفته است، فضای بسیجی در آن فضای پاک و خالص وجود دارد که نه زرق و برق های بعضی زندگی ها و رفتارهای اشرافگونه بعضی افراد چشم آن را پر کرده است و نه سوغات آورندگان غرب نوانسته در روح و بینش و عقیده و فکرش اثر بگذارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آنچه امروز در پهنه دین احساسی در بسیج نیازمندیم، یک همتای رشد دینی است، گفت: اگر آن رشد دینی را در کنار دین احساسی بسیجی آمیخته کنیم، بسیج یک نظام قدرتمند فرهنگ ساز اجتماعی است که می تواند اسلام را در تمام کره زمین امروز اداره کند و دقیقأ آن بنیان مرسوسی که خداوند متعال به عنوان یک نماد صف در قرآن به ما بشارت داده است، می توانیم در جامعه بسیجی خودمان به وجود بیاوریم و آن همان سکوی پرش ظهور و فرج مولای ما در عرصه ایجاد حاکمیت جهانی است.

وی افزود: امروز آنچه می تواند نماد  واقعیت های دین با محوریت جامعه بسیجی باشد، مسئله اخلاص است؛ حساب می کنیم از ابتدای انقلاب تا کنون با این فراز و نشیب ها و ریزش ها و رویش ها، مشکل اصلی ما به خاطر ضعف اخلاص است، تمام ریزشی های این انقلاب، سقوطشان از آسیب دیدن اخلاص آن ها و ضربه دیدن در پیکره اخلاصشان بوده است.

آیت الله علم الهدی خاطر نشان کرد: اگر کسانی که روزی به عنوان سنگ زیرین آسیای این انقلاب در کنار امام راحل بسیاری از مشکلات بوده اند  اما امروز آنها در آن طرف میز مشاهده می کنیم، اگر مشارکتشان در انقلاب با همان قدرت اخلاص اولیه ادامه پیدا می کرد، کوچکترین صدمه ای در مسیر انقلاب مشاهده نمی کردیم.

وی افزود: همه اینها با اخلاص وارد انقلاب شده اند اما اگر انسان بخواهد با اخلاصی که وارد شده، ادامه دهد و بر پیکره اخلاصش ضربه وارد نشود، سخت تر و مشکل تر است؛ در عرصه زندگی ما آنچه می تواند در برابر وسوسه های شیطانی ما را حفظ کند و تضمین کند بقای ما را بر صراط مستقیم، آن اخلاص است چون خود شیطان با آن دید خاص نافذ خودش و دورنمایی که در مسیر اجرای شیطنت برای خودش در نظر گرفته است، رسمأ به خدا اعلام می کند همه آن ها را فریب می دهم و آنچنان دچار ریزش می کنم که در جبهه ضد خدایی قرار بگیرند و با تو بحنگند.

امام جمعه مشهد مقدس تأکید کرد: تنها جایی که توان و قدرت شیطانی نفوذ ندارد، فقط در بندگان مخلص خدا است؛ این اخلاص شعاری نیست، یک حقیقت تلقینی هم نیست، واقعیتی نیست که بخواهم به خود تلقین کنم.

وی با بیان اینکه خدا باوری قاطعی گرایش و عشق قلبی سرشار از محبت و یک جلوه گری خاص جمال معبود در مقابل همه زیبایی ها و همه جلوه ها در دل و فکر انسان، این سه عنصر اخلاص را در انسان ایجاد می کند، تا زمانی که جلوه گری کبریایی معبود تمام وجود ما را پر نکند، اخلاص در ما ایجاد نمی شود و قدم اول این جلوه گری، خدا باوری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: باید حرکتی از سوی ما به طرف خدا باشد و آنجاست که می تواند با اخلاص، عبودیت خود را تا نقطه نهایی جان دادن جلوه گر کنیم.

وی با اشاره به اینکه آنچه تضمین می کند در همه جهت و خداوند این ضمانت را اعلام کرده است، تنها اخلاص با این کیفیت است، گفت: آنچه سر راه آدم می آید و فکر می کند اخلاص دارد و برای خدا وارد عرصه بسیجی وار می شود، وقتی موقعیت ها و مقام های پیروزی جریان سیاسی مطرح می شود، آفت هایی است که می آیند و یکی پس از دیگری بدنه اخلاص انسان را مثل خوره می خورند تا آنجایی که انسان از عرصه دلدادگی حق سقوط کند.

آیت الله علم الهدی افزود: آنچه از شهوت و پول خطرناک تر است، قدرت و موقعیت اجتماعی است که بر انسان وارد می شود؛ ما در عرصه این ارتش ۲۳ میلیونی، آن روزی که امام بعد از جسارت و اهانت استکبارجهانی به تصرف نظامی در جریان صحرای طبس، اعلام قرمود ارتش ۲۰ میلیونی، چشم ما باز است، مایی که امروز آن فرمایش امام طنین انداخت و امروز می بینیم ۳ ملیون بر آن ۲۰ میلیون اضافه شده است.

وی تأکید کرد: تمام وموفقیت حرکت این ارتش تنها در سایه اخلاص ممکن است و اگر این گوهر از دست ما برود و این جمع بزرگ این نکته را از دست بدهند، هیچ موفقیتی در انتظار آنان نخواهد بود.

امام جمعه مشهد مقدس گفت: با هر امکانات و توانایی و بصیرت سیاسی، اگر اخلاص در آنان نباشد راه به جایی نمی برند، امروز دنیای اسلام به این قدرت شما چشم دوخته است، به توان انسجام ارتش ۲۳ میلیونی، در گوشه قاره آفریقا، عزیزانی که زیر رگبار مزدوران صهیونیستی در حسینیه بقیه الله تکه تکه می شوند، آن عزیزی که با بدن خون آلود او را به زندان ارتش نیجریه می برند، چشمشان به ارتش ۲۳ میلیونی است.

وی افزود: دنیا با این حرکت نابکارانه و تحریک شیطانی صهیونیست ها نسبت به دولت نیجریه ثابت کرد که تا کجا در جهت مقابله با اسلام و شیعه زدایی ایستاده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: آنان با اسلام انقلابی مخالفند، وهابیت در نیجریه آزاد است به هرچه جنایت کند اما مسلمان به یک یا الله گفتن و یا حسین گفتن آزاد نیست و مرد و زنش قتل عام می شوند، این نهایت حرکت دشمن است که نشان داد تا کجا در مقابل اسلام ایستاده اند.

وی در پایان گفت: در همه جای اسلام چشمشان به این ارتش ۲۰ میلیونی است که بتوانند با اخلاص، تمام دنیا را زمینه حضور آن آقای پس پرده نشیین آماده کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی