۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

در برابر این اقتدار نیروی انتظامی یک جرم هم زیاد است

با این کیفیت درست است که بر اساس گزارشات شاهد کاهش جرم در این استان هستیم اما در برابر این اقتدار نیروی انتظامی یک جرم هم زیاد است.آسایش و آرامش مردم در سایه ی بیداری و هوشیاری شماست که این کم مقامی نیست.

دیدار با فرماندهین و پرسنل نیروی انتظامی استان خراسان رضوی، دقتر امام جمعه

صبح امروز در دیدار آیت الله علم الهدی با فرماندهین و پرسنل نیروی انتظامی استان خراسان رضوی، بعد از ارائه ی گزارش توسط فرماندهی محترم نیرو سردار امیری مقدم و عرض خیر مقدم آیت الله علم الهدی به حاضرین، ایشان افزودند: دونکته در ساختار نیروی انتظامی به عنوان عالی ترین نماد افتخار شما در زندگی است، نکته ی اول اینکه در هرجایی از کره خاکی قلبی برای پیغمبر(ص) و اهل بیت می تپد و نام امام زمان(عج) به عنوان امام این دوران در کانون فکر واندیشه قرار می گیرد، مظهری که برای سربازی و سپاه ایشان می خواهد درذهن خود تداعی کند این قیافه شماو جریان اجتماعی شما به ذهن او  خطور می کند. تنها قبه الاسلام در روی زمین این کشور است و نیروی نظامی و انتظامی و سپاه دین تنها نیروهای مسلح این نظام در اذهان علاقه مندان به اهل بیت در هرجا تداعی می شود


ایشان در بیان نکته ی دوم تاکید کردند: نکته دوم که نقطه ی مباحات شماست عنوانی است که مقام معظم رهبری در بین تمام نیروهای نظامی کشور به شما داده اند وفرمودند نیروی انتظامی محور اقتدار نظام است که شما باید به این تعبیر از سوی ایشان به خود ببالید.چون بینش مردم در اذهان آنها با این سخن رهبری عوض شد. این تعبیر مقام معظم رهبری یک تعارف نیست بلکه تببین واقعیت است چون همه ی نیروهای نظامی مظهر جولانی دارند که درآن عرصه توان خود را در معرض نمایش مردم می گذارند.اما آنچه از اقتدار نظام در تمام شبانه روز برابر بینش مردم نمایش دارد نیروی انتظامی است.مسئله ی امنیت برای مردم در کنار سلامتی حرف اول رامی زند


آیت الله سید احمد علم الهدی در تبیین اهمیت فعالیت نیروی انتظامی افزودند: در مقابل هر احساس آسیب و نا امنی چه جانی و مالی  قدرت نیروی انتظامی به عنوان پناهگاه برای مردم انجام وظیفه می کند پس نیروی انتظامی نیرویی است  که در تمام عرصه های زندگی مردم به صوت شبانه روزی میدان جولان و مظهر و نمایشگاه قدرت این نظام است و همین دلیل بر سخن مقام معظم رهبری است.


ایشان در ادامه افزودند: با این کیفیت درست است که بر اساس گزارشات شاهد کاهش جرم در این استان هستیم اما آسایش و آرامش مردم در سایه ی بیداری و هوشیاری شماست که این کم مقامی نیست. اگر در همین هفته ی نیروی انتظامی در هر سال در نشست ها و برنامه های متنوع برای خود عزیزان شاغل در نیرو عظمت نیروی انتظامی تبیین شود و آن نقش آفرینی و اثرگذاری در زندگی مردم در نظر خودشان جلوه داده شود این عامل تجدید قوایی است برای نیرو.


آیت الله علم الهدی در مورد وضعیت شهر مشهد بیان کردند: مشهد با توجه به اینکه مسئله بار تکلیفی نیروی انتظامی در آن خیلی سنگین است، مسئله ترافیک، امنیت، پیشگیری از جرائم همه در این شهر پر رفت و آمد به عهده ی نیروی انتظامی است، اما با توجه به این که بار این مسائل همه بر دوش این شماست اما این غیرت و مردانگی و خبرویت شماست که این بار را برداشته و مشکلات را حل می کند.
مشهد دو امتیاز مهم دارد اول خود وجود امام رضا(ع) به عنوان سوپاپ اطمینانی است برای پایین آوردن سطح فساد و جرم و امتیاز دوم مشهد اینکه مراکز جرم خیز آن هم مشخص و محدود است و براحتی قابل کنترل که تدبیر شما فرماندهان و عزیزان را می طلبد.


ایشان در آخر خطاب به حاضرین افزودند: شما باید یادتان نرود که خادم امام رضا(ع) هستید و این شهر هم حرم است لذا در مسئله ی حجاب باید نسبت به فرد بی حجاب که مانند خار در چشم حضرت است برخورد مناسب انجام دهید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی