۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۹ شهریور

شورای ستاد تفسیر

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳ ب.ظ

در کارگروه های ستاد تفسیر از همه ی افکار و اندیشه ها باید استفاده شود

شورای ستاد افرادی را در خود دارد که وجودشان با این قضیه موضوعیت دارد، اگر بخواهیم این موضوعیت را نادیده بگیریم  کارمان ناقص می شود اما می شود در آن از افراد صاحب نظر استفاده شود. کار اصلی شورا تعیین و تصمیم راهبرد و مسیر کار تفسیری است.

جلسه ی ستاد تفسیر ، مشهد
آیت الله علم الهدی در جلسه ی ستاد تفسیر بیان کردند: اولین نکته این است که این دفترچه های آموزشی قرآن با هزینه های کمتری در اختیار طلاب قرار گیرد، در بحث شورای ستاد هم اگر به آن اضافه شود مشکلی نیست اما در کارگروه های ستاد تفسیر از همه ی افکار و اندیشه ها باید استفاده شود.


ایشان در ادامه افزودند: شورای ستاد افرادی را در خود دارد که وجودشان با این قضیه موضوعیت دارد، اگر بخواهیم این موضوعیت را نادیده بگیریم  کارمان ناقص می شود اما می شود در آن از افراد صاحب نظر استفاده شود. کار اصلی شورا تعیین و تصمیم راهبرد و مسیر کار تفسیری است.
آیت الله علم الهدی در بحث شورای ستاد افزودند: ما متخصصین را در جریان خاص استفاده می کنیم نه تشخیص جریان راهبرد قرآنی حوزه. کارشناس قرآن و حوزه در این جایگاه نیاز نیست چون وجود کارشناس تخصصی در قرآن در شورا نیاز نیست بلکه باید از آنها در بحث های مشاوره ای حتما استفاده شود و از افراد دارای ایده و طرح در قرآن هستند باید در شورای تفسیر بهره گرفت.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی