۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت

بخشی از نفوذ دشمن به کشور محقق شده است

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۲ ب.ظ

 

یک بخش نفوذ دشمن محقق شده است، راه باز شده اما در این شرایط چیزی که مهم است، این است که مسیر انقلاب را عوض نکنند، به نقطه ای رسیدیم که جای ایستادن نیست، نفوذ دشمن عملی شد، آنانی که قبلأ به عنوان ستون پنجم امثال شهید احمدی روشن را شناسایی می کردند، کد می دادند و این عزیزان را از ما می گرفتند، آنان هستند و کار خود را انجام می دهند

به گزارش alamolhoda.com، آیت الله سید احمدعلم الهدی شامگاه 12 آبان ماه در آستانه روز ملی استکبارستیزی در دیدار با خانواده شهیدان احمدی روشن، طهرانی مقدم و شهید همدانی، با بیان این که شهدا همواره تأثیر خود را بر زندگی ما می گذارند، گفت: این که خداوند می گوید «ولاتشعرون»، می گوید شما ابزار درک این که شهدا چگونه زنده اند را ندارید.

وی با بیان این که درمسئله برجام، شاهد بروز ضایعاتی هستیم، ادامه داد: در این موضوع با تصدیق رهبری و جریانی که ایشان دستور دادند، ما تسلیم هستیم؛ ما معتقدیم شهدا از دستاوردهای خود حفاظت می کنند، آنان قضیه را مدیریت می کنند تابه جایی برسد که آثار آنان محفوظ بماند و از بین نرود.

امام جمعه مشهد مقدس اظهار کرد: تمام اتکای ما به قدرت پشت پرده ای است که از سوی شهدا داریم،امیدواریم این قدرت تأثیر خود را بگذارد، در هیچ یک از ابعاد انقلاب چه در عرصه جنگ اقتصادی و چه در عرصه هسته ای دچار عقبگرد نشویم.

وی با تأکید بر این که ما از هیچ چیز جز بازگشت به عقب هراس نداریم، خاطرنشان کرد: ما از هیچ چیز هراس نداریم جز این که عده ای تمام هستی خود را گذاشته، ما را به قله ای رسانده اند و ما بخواهیم به عقب برگردیم.

آیت الله علم الهدی با بیان این که اگر آنان موفق شوند حتی ما را یک قدم به عقب برگردانند، به هدف خود رسیده اند، تصریح کرد: اگر بنا شد یک قدم از موقعیت فعلی خود به عقب بازگردیم، تمام ملت هایی که به دنبال ما راه افتاده اند متوقف می شوند، آنان هم همین را می خواهند، چالشی که انقلاب اسلامی برای آمریکا و غرب به وجود آورده، از پیش رو بردارند.

وی افزود: اگر ما یک قدم به عقب بازگردیم، همه ملت ها را راکد کرده ایم، وقتی همه دچار رکود شدند، آنان شروع به ازمحلال و نابودی ما می کنند.

بخشی از نفوذ دشمن به کشور محقق شده است

عضو خبرگان رهبری با بیان این که این مسئله را امروز حضرت آقا درک می کنند، عنوان کرد: یکی از مظلومیت های آقا امروز این است که این موقعیت را دیگران درک نمی کنند، حساب می کنند که چند وقتی مسؤول هستند و باید تنها کشور را اداره کنند، به هر راهی که فکر می کنند می توان استفاده کرد، از آن مسیر حرکت می کنند و به نتیجه آن نمی اندیشند.

وی تصریح کرد: یک بخش نفوذ دشمن محقق شده است، راه باز شده اما در این شرایط چیزی که مهم است، این است که مسیر انقلاب را عوض نکنند، به نقطه ای رسیدیم که جای ایستادن نیست، نفوذ دشمن عملی شد، آنانی که قبلأ به عنوان ستون پنجم امثال شهید احمدی روشن را شناسایی می کردند، کد می دادند و این عزیزان را از ما می گرفتند، آنان هستند و کار خود را انجام می دهند.

آیت الله علم الهدی با بیان این که طبق اطلاعات رسیده، حدود 70 درصد مقدمات اجرای برجام در ایران را انجام داده اند، ادامه داد: مشکل امروز ما، جریان های عملیاتی فیزیکی هسته ای نیست بلکه عوامل و عناصری در عرصه سیاست هستند که وانمود می کنند اتفاقی نیفتاده.

وی افزود: آنان فضایی ایجاد می کنند که هیچ کاری انجام نشده و همه منتظرند طبق کار آقا پیش بروند در حالی که حدود 70 درصد کار را جمع کرده اند اما چیزی که مهم است، ضایعات کار است.

امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به مصاحبه رییس سازمان انرژی اتمی در ژاپن، ادامه داد: اینجا سعی می کردند همه را ساکت کنند و بگویند خبری نیست ولی ایشان گفت و قضیه برملا شد.

وی با بیان این که اقدام به جمع آوری دستاوردهای هسته ای خلاف دستور صریح رهبری است، یادآور شد: وقتی رهبری صریحأ می گویند باید اول آنان کاری انجام دهند و بعد ما شروع کنیم، بازهم جمع آوری می کنند؛ مشکل این است که الان این قضایا انجام گرفته و می گیرد، باید مردم را متوجه کرد.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: بینش افراد در دولت، بالای 90 درصد با رهبری زاویه دارد، این که رهبری فرمودند دولت ها نمی توانند مسیر سیاسی کشور را عوض کنند، به خاطر این است که آنان با حضرت آقا از نظر تعامل و بینش استکباری زاویه دید دارند.

وی یادآور شد: چنین فاصله بینشی بین دولت و رهبری وجود دارد که مردم باید وجود این زاویه را بفهمند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی