۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت

 

تمام این ترس‌های دشمن به خاطر حماسه‌آفرینی‌هایی است که جانبازان از خود نشان داده‌اند اما باید بدانیم که دشمن می‌خواهد در قالب یک جنگ نرم پیروزی ما را به یک شکست مبدل کند که در این راه در دو عرصه سیاسی و فرهنگی با ما می‌جنگد

به گزارش alamolhoda.com آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در مراسم تشرف 44نفر از جانبازان بالای 70 درصد ارتش جمهوری اسلامی ایران به حرم رضوی با بیان اینکه امام هشتم امامی زنده است، اظهار کرد:‌ امام رضا(ع) از برخی از میهمانان خود به صورت ویژه پذیرایی می‌کند که شما جانبازان عزیز از جمله میهمانان خاص علی‌ بن موسی‌الرضا(ع) هستید.

وی با تأکید بر اینکه مهم این است که شما از این فرصت حداکثر استفاده را ببرید، گفت: از زمان پیامبر اسلام به عنوان یک سنت قطعی در اسلام بر دوش رزمندگان و شهدا بوده است.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: خداوند جانبازان را به گونه‌ای زنده نگه داشته است که هر شبانه‌روز زندگی آنها یک شهادت در نامه عملشان ثبت شود.

امام جمعه مشهد به توطئه‌های استکبار بعد از انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی علیه کشور اشاره کرد و گفت: از روزی که جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی استکبار جهانی را پیروزمندانه به عقب راند استکبار در این مدت در صدد انتقام و تجدید توطئه‌های مختلف علیه کشور بوده تا آن جنگ نابرابری که در سال 59 بر ما تحمیل کرد به نفع خود به ثمر برساند.

علم‌الهدی جانبازان را مهمترین گروهی عنان کرد که باید در مقابل تهاجمات دشمن بایستند و اظهار کرد:‌ دشمن در تلاش است که جنگ تحمیلی را دوباره برگردانده و ما را شکست دهد در حالی که دشمن قدرت برگرداندن جنگ سخت را ندارد، این دشمن همانند سگ در اطراف ما پارس می‌کند و کشورهای اطراف ما را گرفته‌ است اما قدرت نزدیک شدن به ایران را ندارد.

وی ادامه داد: تمام این ترس‌های دشمن به خاطر حماسه‌آفرینی‌هایی است که جانبازان از خود نشان داده‌اند اما باید بدانیم که دشمن می‌خواهد در قالب یک جنگ نرم پیروزی ما را به یک شکست مبدل کند که در این راه در دو عرصه سیاسی و فرهنگی با ما می‌جنگد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رزمنده این جنگ شما جانبازان هستید، گفت: جانبازان باید در همه عرصه‌ها و توطئه‌های سیاسی دشمن را شکست داده و او را نا امید کند تا استکبار در جنگ نرم سیاسی و فرهنگی همان شکستی را تجربه کند که در هشت سال جنگ تحمیلی تجربه کرد.

وی همچنین با اشاره به ریزش برخی از افراد از حول محور ولایت گفت: در بازه زمانی مناسبی شاهد ریزش‌هایی در کنار ولایت و رهبری هستیم که بصیرت جانبازان ما باید جبران‌کننده این ریزش‌ها باشد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی