۱۴۰۳ شنبه ۰۶ مرداد

کانال رسمی تلگرام

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳ ب.ظ

نظرات (۶)

آیت الله علم الهدی در پیام رسان داخلی شبکه اجتماعی ایرانی فعال نیستند؟
پاسخ:
🔸بله 👇
bale.ai/Alamolhoda_com
🔹 آی‌گپ 👇
iGap.net/Alamolhoda_com
🔸 گپ👇
gap.im/alamolhoda_com
🔹 ویسپی👇
wispi.me/channel/Alamolhoda 
🔸بیسفون👇
bisphone.com/Alamolhoda
جناب حاج آقای علم الهدی سلام علیکم،در یکی از سخنرانی هایتون راجع بی حجابان جامعه فر موده بودید.این ها یک سری فرهنگی لا ابالی هستندو..... در حالی که من و دیگر همکاران فر هنگی که می شناسم خیلی محجبه هستیم وهر ساله بچه های کلاس درسمون بر اساس توصیه های ما چادری می شوند.لذا خواشمندم در سخنانتون کلمه فر هنگی را حذف نمایید زیرا باعث دلخوری فرهنگیا ن محترم می شود.ممنونم
پاسخ:
سلام
از حسن تذکرتون متشکریم. ایشان گفتند ولنگار فرهنگی به معنی کسی که به لحاظ فرهنگی ولنگار است و به هیچ وجه منظور فرهنگیان محترم نبوده است. چون اصلا اون خطبه نماز جمعه ربطی به فرهنگیان نداشته. این موضوع در بخش پاسخ به شایعات سایت توضیح داده شد. می توانید مراجعه بفرمایید به اینجا و اصل سخن را ملاحظه بفرمایید:
توهین به معلمین 
سلام
با آروزی قبولی طاعات وعبادات
اینجانب از شهر مرزی ماکو _بازرگان دست بوس علمای همچون ایت حق علم الهدی میباشم
چون با نهضتی عمار گونه پشت ولی فقیه که شعبه ای ولایت رسول الله هست ایستاده است
اجرتان با مادر دوعالم
ودعای حضرت رضا پشت و پناهتان
یازهرا
سلام دوباره
تشکر بابت پاسخ
البته در حال حاضر دو نرم افزار ایرانی بیسفون و سروش هستن ک قابلیت ایجاد کانال هم دارن، حتی سایت امام خامنه ای روحی فداه هم رسما در بیسفون کانال زدن...گرچه خیلی گله و ایراد نسبت ب بیسفون داریم ولی تا از طرف جامعه حزب اللهی حمایت نشه احتمال اینکه پیشرفت چندانی پیدا کنه خیلی کمه! و یکی از راه های حمایت همینه ک عزیزان حداقل در کنار کانالهای تلگرامی و اینستاگرامی، توی این شبکه ها هم کانال بزنن تا کم کم این بهانه افراد ک کانالهای موردنیازشون خصوصا این کانالهای بصیرتی توی بیسفون و سروش نیستن گرفته بشه...این مهاجرت عمومی باید از یه جا شروع بشه؛هرکس به سهم خودش...
انشاالله خداوند سایه حاج آقا رو برسر ما مستدام بدارند ک بحق علم هدایتند...
یاعلی
پاسخ:
توی آبان ماه وزیر محترم ارتباطات گفت حدود ۱۳ میلیون کاربر ایرانی در تلگرام فعالند. بلا فاصله مدیرعامل تلگرام تعداد کاربران ایرانی فعال در تلگرام را بیش از ۲۲ میلیون خواند.
بیسفون و سروش چندتا؟
این روش که ما بخاطر حمایت از نرم افزار بومی به جامعه ی مجازی اوپن سورس کاستومایز شده تن بدیم که هم می لنگه و هم نتونسته تو رقابت با دیگر رسانه ها خودشو نشون بده روش درستی نیست. این اسمش حمایت نیست. نهایتا میشه همین وضعی که می بینید یه عده حزب الهی فقط تو اونجا می مونند و عموم میره به یه سمت دیگه.
منابع ما محدوده و نمی تونیم همه ی این جوامع مجازی رو با هم داشته باشیم. و باید کارآمد ترین و پر مخاطب ترینشونو انتخاب کنیم.
مجموعه ی خامنه ای دات آی آر سیاست های خودشو بر اساس منابع خودش داره که در همون سیاست های رسانه ای ان قلت هایی وارد است و به دوستانمون در اون مجموعه انتقاد کرده ایم.
ما در همین نرم افزار ها فعالیت خودمونو ادامه میدیم و چشم انتظار یک جامعه ی مجازی بومی و اصیل هستیم. به امید آن روز. و آن روز نزدیک است. به حمد الله با رصدی که ما از فضای شرکتهای نرم افزاری و آی تی داریم خیلی ها دارند روی چنین موضوعی کار می کنند و باید دید نتیجه کار چی میشه

از حسن نظر و دقت شما سپاسگذاریم
سلام خدمت حاج آقا
و مدیر سایت
تاامروز توی این شبکه های اسراییلی عضو نبودم,اما امروز دیدم فرمانده قرارگاه نماز جمعه و نماینده ی مولای من عضوه...وظیفه خودم میدونم ک من هم بعنوان سربازاین عرصه ب فرمانده ملحق بشم. مسوولیتش با فرمانده س.
یاعلی
فدای سیدعلی
پاسخ:
سلام
یکی از عرصه های جنگ نرم ، فضای مجازی غیر بومی آن است.
متاسفانه به دلیل عدم وجود نرم افزار های شبکه مجازی بومی ناچار به استفاده از این ابزار هستیم.
شبکه های مجازی امروز به عنوان ابزار نوین رسانه ای مورد استفاده هستند . ما نیز از این ابزار رسانه ای برای تبلیغ و ترویج دین استفاده می کنیم.
استفاده ی شما نیز اگر به این منظور باشد ایرادی ندارد.
و اگر روزی شاهد تولید فضای مجازی بومی باشیم ما نیز به آن مهاجرت خواهیم کرد.
آیت الله علم الهدی از کسانی بودند که خود مخالف ترویج شبکه های اجتماعی خارجی در ایران بودند سخنان بی نظیری از ایشان در مورد شبکه های اجتماعی موجود است چگونه چنین فردی قانع شده که کانال تلگرامی راه بیاندازد؟
نخست:
شبکه اجتماعی ایرانی جایگزین نوع بیگانه آن شود
مشهد- عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم جایگزینی شبکه های اجتماعی ایرانی با شبکه های بیگانه تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری فضای مجازی ایران “فیمنا” ، آیت الله سید احمد علم الهدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امروز بحث فیلترینگ هوشمند مطرح شده و به نظر ما اصل این کار خوب است. امام […]
مشهد- عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم جایگزینی شبکه های اجتماعی ایرانی با شبکه های بیگانه تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری فضای مجازی ایران “فیمنا” ، آیت الله سید احمد علم الهدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امروز بحث فیلترینگ هوشمند مطرح شده و به نظر ما اصل این کار خوب است.

734279امام جمعه مشهد افزود: در اینکه فیلترینگ هوشمند اقدامی خوبی است تردیدی نیست اما این که بعد از آن چه کاری قرار است اتفاق بیفتد مشخص و روشن نیست.

وی با اشاره به تولید شبکه های ارتباطی ایرانی نیز اظهار کرد: ما از ابتدا پیشنهاد دادیم که شبکه اجتماعی ایرانی را تولید کنید که دست شبکه های اجتماعی بیگانه از جوانان این کشور قطع شود.

دوم:
علم الهدا: شبکه های اجتماعی مانند آب ویروس دارند
مشهد - ایرنا - امام جمعه مشهد با بیان اینکه شبکه های اجتماعی مانند آب ویروس دارد، گفت: شبکه های اجتماعی باید برای حذف محتوای فسق و فجور، فیلتر شوند.
علم الهدا: شبکه های اجتماعی مانند آب ویروس دارند
به گزارش ایرنا، آیت الله «سیداحمد علم الهدی» به مناسبت روز دانشجو و در دیدار با دانشجویان دانشگاه های مشهد افزود: این حرف من درباره شبکه های اجتماعی است، این حرف را می زنم و با هر کارشناس ارتباطات هم که لازم باشد سر هر میزی صحبت خواهم کرد.


سوم:
انتقاد امام جمعه مشهد از عدم فیلترینگ واتس‌آپ
امام جمعه مشهد با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور و وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر نرم‌افزارهایی همچون واتس‌آپ و فیس بوک خطاب به کابینه دولت گفت: مگر در این مملکت چقدر بی دین وجود دارد، که می خواهید رضایت آنان را جلب کنید؟ به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه نماز جمعه این هفته […]
امام جمعه مشهد با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور و وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر نرم‌افزارهایی همچون واتس‌آپ و فیس بوک خطاب به کابینه دولت گفت: مگر در این مملکت چقدر بی دین وجود دارد، که می خواهید رضایت آنان را جلب کنید؟

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه نماز جمعه این هفته مشهد مقدس که در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد اظهار کرد: بنده به اقدام رئیس جمهور و وزیر ارتباطات در خصوص مداخله در حوزه اقدامات مربوط به قوه قضائیه کاری ندارم اما اظهارات وزیر ارتباطات مبنی بر این که «اگر جایگزینی برای نرم افزار واتس‌آپ یافت نشود ناگزیریم از این نرم افزار استفاده کنیم» تاسف آور است.

امام جمعه مشهد با اشاره به تلاش فارغ التحصیلان دانشگاه امام صادق(ع) مبنی بر ساخت نرم افزار جایگزین واتس‌آپ خاطرنشان کرد: اظهارات وزیر ارتباطات همانند این است که خانواده غذایی جز غذایی مسموم برای خوردن نداشته باشند و به آنها گفته شود تا زمان پیدا شدن جایگزین غذایی، به خوردن این غذای مسموم اکتفا کنید.

چگونه آقای علم الهدی راضی شده اند از این غذای مسموم استفاده کنند؟

در صورتیکه جوابی دریافت نکنم این مطلب را به صورت نامه سرگشاده در رسانه های ملی منتشر خواهم کرد تا ایشان آن را دیده و پاسخ دهند
پاسخ:
شبکه های اجتماعی یک پتانسیل رسانه ای است که برای تبلیغ معارف دینی به خوبی می توان از آن ها استفاده نمود.
آیت الله علم الهدی با انتقاد به عدم مدیریت این شبکه ها و نرم افزار ها خود نیز در این فضا حضور دارد و به هیچ عنوان ایشون به کلی منکر اصل استفاده از این پتانسیل رسانه ای نشدند.
ما باید شبکه اجتماعی بومی داشته باشیم و دولت به عنوان حاکم باید این فضا رو مدیریت کنه و این به این معنا نیست که استفاده از این ابزار ممنوع یا به کلی طرد بشه.
شما نیز اگر قصد دیده شدن نقطه نظرتون توسط آیت الله علم الهدی را دارید تمامی کامنت های این سایت و پیج های رسمی ایشون در اینستاگرام و گوگل پلاس و لینکداین به نظر ایشون می رسه.
و اگه به دنبال جنجال رسانه ای هستید ، مختارید. و مجموعه ی تیم رسانه ای آیت الله علم الهدی از ایشون دفاع خواهد کرد.
نکته دیگر اینکه تمامی شواهدی که شما برای بررسی نظر ایشون در مورد استفاده از شبکه های مجازی آوردید مربوط به خبرگزاری ها و سایت های دیگر است. تنها سایت رسمی انتشار اخبار و مواضع آیت الله علم الهدی سایت شخصی ایشون یعنی alamolhoda.com هست. لذا به شما توصیه می کنیم که نقطه نظرات ایشون را در این سایت پیگیری و مطالعه کنید تا موجب سوء تفاهم از این دست نشود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی