۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

 

قطعا محسن حاجی‌حسنی‌کارگر جزو بندگان صالح خدا بوده که پس از اعمال حج و غفران به درجه شهادت نائل شده است.

به گزارش alamolhoda.com آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد شب گذشته، هشتم مهرماه به همراه سید سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی‌نسب، معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، احمد واعظی، مداح اهل بیت(ع) و جمعی از دوستداران به دیدار خانواده محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، نخبه قرآنی و مهاجر الی الله رفتند.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در این دیدار با بیان اینکه وقتی بندگان صالح خدا برای مرگ دچار شداید و سختی می‌شوند، خداوند این بندگان را قبض روح می‌کند تا سختی را متحمل نشوند، اظهار کرد: قطعا محسن حاجی‌حسنی‌کارگر جزو بندگان صالح خدا بوده که پس از اعمال حج و غفران به درجه شهادت نائل شده است

وی با اشاره به اینکه بین شهدا نیز، شهیدی که با درجه غفران به شهادت برسد، کم وجود دارد، ابراز کرد: موقعیتی که محسن حاجی‌حسنی‌کارگر در آن قرار گرفت، یک موقعیت والا است که شاید کمتر کسی به این درجه برسد.

امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه داغ نبود محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، قاری بین‌المللی ایران برای همه ما سنگین است، گفت: فرق ما با خانواده داغدار حاجی‌حسنی‌کارگر این است که پدر بزرگوار حاج محسن یک برگه خدمت به پیامبر(ص) ارائه کرده‌اند که موجب روسفیدی و ذخیره آخرت ایشان است.

در ادامه این دیدار که شاگردان قرآنی مصطفی حاجی‌حسنی‌کارگر نیز حضور داشتند، محسن حاجی‌حسنی‌کارگر را یک شکوفه و مصطفی حاجی‌حسنی‌کارگر را یک درخت پربار قرآنی دانستند و از حضور آیت‌الله علم‌الهدی برای عرض تسلیت و همدردی با این خانواده تقدیر کردند.

همچنین احمد واعظی، مداح اهل بیت(ع) در این دیدار ذکر مصیبتی قرائت کرد که همگان به شور عاشقی اهل بیت(ع) رسیدند و با قطرات اشک بر آل علی(ع) گریستند، در ادامه این مداح با یاد از محسن حاجی‌حسنی‌کارگر برای وی علو درجات را خواستار شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی