۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

 

موضوع حاشیه شهر مشهد درهمه ابعاد برای مراجع تقلید و بزرگان نظام نگران‌کننده است و در عرصه‌های اقتصادی،عمران، آبادانی و به خصوص فرهنگی حاشیه شهر مشهد باید بیشتر موردتوجه قرار گیرد

به گزارش alamolhoda.com آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی دقایقی پیش در مراسم آغاز احداث مهدیه رسول اکرم (ص) در منطقه کم‌برخوردار مهرآباد اظهار کرد: در ابتدا از سید صولت مرتضوی که با حضور در شهرداری مشهد سبب ثمرات و خیرات زیادی شده تشکر ویژه می‌کنم.

وی بیان کرد: امروز اقدامات شهردار مشهد در حوزه‌های فرهنگی و در مناطق کم‌برخوردار سبب رضایت امام زمان (عج) نیز شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در ستاد ساماندهی حاشیه شهر با اقدام شهردار مشهد کارهای بزرگی انجام شده که من از زحمات وی تشکر می‌کنم.

آیت الله علم‌الهدی عنوان کرد: موضوع حاشیه شهر مشهد در همه ابعاد برای مراجع تقلید و بزرگان نظام نگران‌کننده و دغدغه‌آفرین است و در عرصه‌های اقتصادی، عمران، آبادانی و به ویژه فرهنگی حاشیه شهر مشهد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در آینده مرکز حل همه مشکلات فرهنگی و اعتقادی این منطقه مهدیه رسول اکرم (ص) خواهد بود و این مهدیه به صورت یک پایگاه انقلابی و فرهنگی عمل می‌کند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: احداث مسجد و مهدیه و اماکنی که در آنها اعیاد و عزاداری‌ها برگزار می‌شود قطعا برکات ارزشمندی را به دنبال خواهد داشت.

 

نظرات (۱)

  • حسن دباغیان
  • سلام، بنای در حال احداث (رسول اکرم )و زیر نظر مجتمع مهدیه مهرآباد میباشد، لطفا اصلاح نمایید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی