۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت

خطبه دوم نماز عید قربان ـ دشمن با موی پریشان یک دختر و زن هرزه، با ترویج عرصه‌های فحشا و بی‌بندوباری به اسم ترویج هنر و با ماهواره‌ای که به‌صورت یک تیر بالای پشت‌بام و در میان هر خانه ماهواره داری وجود دارد قرآن را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش Alamolhoda.com، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، صبح امروز دوم مهرماه در خطبه دوم نماز عید سعید قربان در حرم امام رضا (ع)، با اشاره به تقارن این روز مبارک با سالگرد دفاع مقدس، گفت: خوشبختانه امسال عید سعید قربان همزمان شده است با سالگرد دفاع مقدس، دفاع مقدسی که بزرگ‌ترین مظهرش، نماد قربانی شدن و قربانی کردن در راه رضای ذات مقدس پروردگار بود.

مقام معظم رهبری جمله‌ای فرمودند: «این جنگ، یک گنج است، آیا ما خواهیم توانست این گنج را استخراج‌کنیم یا نه؟ این هنر ماست که بتوانیم استخراج‌کنیم؛ امام سجاد (ع) توانست در همان چند ساعت جنگ عاشورا را استخراج کند و ائمه بعد از ایشان نیز استخراج کردند»، این رهنمود و راهبرد مقام معظم رهبری در یادآوری دفاع مقدس است.

چگونگی استخراج گنج دفاع مقدس

استخراج گنج هشت سال دفاع مقدس چگونه ممکن است؟ استخراج این گنج، با الگو گیری از رزمندگان مدافع در طی هشت‌ساله دفاع مقدس است؛ هرچقدر ما بهتر و بیشتر بتوانیم ، از قربانیان، رزمندگان و دلاوران عرصه دفاع مقدس در این کارنامه جنگی هشت‌ساله دفاع الگو گیری کنیم، همان‌قدر توانستیم گنج دفاع مقدس را استخراج‌کنیم.

در شب عملیات، برادر فرمانده‌ای نقل می‌کرد، می‌گفت رسیدیم به میدان مین، میدان مینی که قبلاً شناسایی و پیش‌بینی‌نشده بود،  وقتی در  شب عملیات به چنین میدان مینی می‌رسیدند، برای این‌که همه قربانی نشوند، باید یک خط شکن، یک نفر، دو نفر جلو می‌رفتند و آنان راه را در میدان مین باز کنند، در شب تاریک، فرصت و موقعیت خنثی‌سازی مین‌ها ممکن نبود و بایستی دو نفر ازجان‌گذشته جلو بیفتند، بروند راه را باز کنند، اگر مینی سر راه است منفجر شود، آن عزیز به شهادت برسد و راه گشوده می‌شود.

در این شب در یک همچین موقعیت‌ها، رزمندگان روی دست هم می‌رفتند، بر یکدیگر سبقت می‌گرفتند، هرکدامشان پیشنهادشان این بود که او بایستی این عرصه فدایی شدن و شهادت را طی کند.

حساسیت رزمنده نسبت به بیت‌المال در شب عملیات

گفت عزیز رزمنده‌ای جلو افتاد برای این‌که مسیر را باز کند، مقداری رفت و دیدیدم برگشت، گفتیم لابد پشیمان شد، نادم شد، جان دادن کار ساده‌ای نیست، وقتی برگشت، پوتین‌های خود را درآورد و گذاشت اول میدان، گفت برگشتم این پوتین‌ها را بگذارم، این مال بیت‌المال است، گفت اگر مین منفجر شد و من از بین رفتم،  لااقل یک جفت کفش بیت‌المال برای یک رزمنده دیگر باقی بماند و با پای‌برهنه روی میدان مین به راه افتاد، مسیر را باز کند.

اگر سیاستمداران به رضای خدا توجه کنند، آمریکا جرأت «عربده‌کشی» نخواهند داشت

اگر امروز واقعاً عمل نیمه شب شب عملیات یک رزمنده با این دلدادگی به‌حق، با این تقوا، با این توجه به رضای خدا به‌عنوان یک الگو در سرمشق همه طرح‌ها و برنامه‌های اقتصادی و سیاسی امروز ما قرار بگیرد، آیا دیگر موقعیتی برای عربده‌کشی آمریکا باقی می‌ماند؟ آیا دیگر ممکن است آمریکا هی پارس کند و عربده بکشد؟

اگر این الگو، الگوی سیاستمداران ما باشد، اگر این الگو، الگوی مسؤولین ما باشد، اگر کارگزاران نظام ما در عرصه برنامه‌ریزی نظام در مجلس شورای اسلامی و قوه مقننه در عرصه اجرایی در دولت، این الگو را به دست بگیرند که این رزمنده در نیمه شب عملیات از خودش نشان داد، در عرصه اقتصادی، آیا ممکن است تحریم‌ها کسی را بلرزاند؟ آیا ممکن است تحریم‌ها اشخاص را بترساند؟ آیا ممکن است نجات از تحریم و کنار زدن تحریم به‌عنوان یک مبدأ سیاست‌گذاری برای مسؤولین قرار بگیرد، به هر قیمتی و به هر جوری به آمریکا دست بدهند؟

چنین چیزی ممکن است؟ آیا ممکن است هر توافقی را قبول کنند؟ این عمل یک رزمنده در شب عملیات در نیمه‌شب؛ آیا اقتصاد مقاومتی که دو سال است مقام معظم رهبری الگوی آن را داده‌اند، مؤلفه‌های آن را داده‌اند، راهکارهایش را تعیین کرده‌اند، آیا اقتصاد مقاومتی را اگر بخواهیم در یک تابلو خلاصه کنیم و نمایش دهیم، تابلویی جز عمل آن رزمنده دارد؟

توجه به رضای خدا در مسؤولان، مشکلات کشور را مرتفع می‌کند

اگر این رزمنده الگوی مسؤولان ما قرار بگیرد، ببینید اصلاً ما در مسئله اداره کشور مشکلی داریم و اگر مردم ما هم همین الگو را بگیرند، مردم ما اگر این الگو را بگیرند، دیگر عیش‌ها، نوش‌ها، تفریح‌ها و گذران یک زندگی مرفه با آرامش و لذت‌بخش برایشان به‌عنوان یک ایدئال جلوه نمی‌کند. «تکبیر»

دشمن به دنبال حذف بستر دین در بین جوانان نسل سوم است

و اگر جوان نسل سوم کشور بنا شد الگویش این رزمنده شد و عملکرد نیمه‌شب این رزمنده در شب عملیات، آیا دیگر آمریکا هرروز عربده می‌کشد که گزینه نظامی روی میز است؟ دشمن می‌خواهد این الگوها را از صفحه ذهن ما پاک کند، دشمن می‌خواهد این سرمشق‌ها را از جلوی جوان‌های ما بردارد، دشمن می‌خواهد دشمن می‌خواهد بستر وابستگی به دین، به قرآن، به‌نظام، به اسلام که به این الگوها بی انجامد، این بستر را از زیر پای جوان ما جمع کند.

باور به خدا و معاد، مانع رسوخ دشمن به کشور است

این جوان رزمنده‌ای که این عمل را در نیمه‌شب عملیات انجام داده، این در کدام دانشگاه درس‌خوانده، در کدام مدرسه تحصیل‌کرده؟ کدام استاد عینی مباشر این جوان داشته؟ هیچی نبوده مگر باور کردن خدا و معاد و اگر باور کردن خدا و معاد در جوانان ما بنا شد رسوخ کند، همه همین الگو هستند و آمریکا و اروپا و دشمنان ما می‌خواهند سفره دین از زیر پای نسل جوان ما جمع شود و چنین الگویی در جوان نسل سوم ما به وجود نیاید.

با موی پریشان و ترویج فحشا به اسم هنر، اسلام و قرآن را هدف گرفته‌اند

چطور سفره دین را جمع کنند؟ با موی پریشان روی صورت آرایش‌کرده یک دختر و زن هرزه بی‌باک، با ترویج عرصه‌های فحشا و بی‌باکی و بی‌بندوباری به اسم ترویج هنر، با فیلم‌های مضر، با ماهواره‌ای که به‌صورت یک تیر بالای پشت‌بام و در میان هر خانه ماهواره داری وجود دارد برای این‌که قرآن را هدف قرار دهد. «مرگ بر آمریکا»

اگر بنا شد این عرصه توسعه پیدا کند، مردم ما غیرت دینی را کنار بگذارند، مسؤولین ما هم به‌عنوان تأمین خواسته یک‌مشت بی‌بندوبار، مسیر تساهل و تسامح را راهبرد خودشان قرار دهند، دیگر ما این رزمنده نیمه شب شب عملیات دفاع مقدس را در جوان نسل سوم خود پیدا نخواهیم کرد. «هیهات منا الذله»

روز عید قربان، روز نزول و فراگیری رحمت تو نسبت به بندگان است، کشور ما، جامعه ما، نظام ما به‌عنوان قبة الاسلام، نماد و نمایشگاه عظمت دین و عظمت پیغمبر روی کره زمین است، این عظمت دین و عظمت اسلام در این کشور، قائم به تعصب و غیرتمندی نسل جوان ما هست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی