۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت

 

اصل قدردانی از ایشان توسط امام زمان(عج) و اجدادشان است و این تجلیل ها پاسخگوی عظمت مجاهدت های آن مرد بزرگ نیست.امیدواریم خداوند این مراسم را به عنوان عرض ارادت کوچکی به سرباز امام زمان(عج) از ما قبول کند

بهگزارش alamolhoda.com شامگاه جمعه و همزمان با نخستین شب به خاک سپاری فقیه وارسته و عالم مجاهد، مرحوم آیت الله ابوالقاسم خزعلی، مراسم ختم ایشان در مشهد مقدس از سوی آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد برگزار شد.

 

این گزارش حاکی است، در مجلس ختم آیت الله خزعلی که در محل مهدیه مشهد برگزار شد، علاوه بر اقشار مختلف مردم و علاقه مندان به ایشان، مسؤولان و شخصیت های استانی و کشوری بسیاری همچون آیت الله امامی کاشانی و حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، ائمه جمعه موقت تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور در بنیاد شهید و رییس این بنیاد، محمد نبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی و علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی و مهندس مرتضوی شهردار مشهد نیز حضور یافتند. حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی نیز به نمایندگی از دفتر رهبر معظم انقلاب در این مجلس حاضر شد.

 

همچنین بسیاری از علما و شخصیت های حوزوی همچون حضرات آیات سید محمد حسینی زنجانی و رجبعلی رضازاده و استاد ضیایی، حجت الاسلام والمسلمین معادی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در خراسان و حجت الاسلام واعظ موسوی نیز با حضور خود در مجلس ختم آیت الله خزعلی و قرائت فاتحه، علو درجات را برای ایشان از خداوند متعال مسألت کردند.

 

آیت الله سید احمد علم الهدی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: رحلت آیت الله خزعلی یک مصیبت بزرگ و فاجعه و ثلمه ای بود که عواطف نیروهای انقلابی را جریحه دار کرد و وظیفه ما تجلیل از شخصیت و مقام با عظمت ایشان بود.

 

وی افزود: اصل قدردانی از ایشان توسط وجود اقدس امام زمان(عج) و اجدادشان است و این تجلیل ها پاسخگوی عظمت مجاهدت های آن مرد بزرگ نیست اما امیدواریم خداوند این مراسم را به عنوان عرض ارادت کوچکی به سرباز امام زمان(عج) از ما قبول کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی