۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت

پیام تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله خزعلی

چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ

 

یادآوری سرسختی های شکست ناپذیر این بزرگوار در مقابله با انحرافات گروهک های التقاطی و الحادی و عناصر انحرافی و ریزشی انقلاب اسلامی موجب بصیرت افزایی نسل انقلابی جوان می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت جانگذاز عالم ربانی و جهادگر خستگی ناپذیر فقیه عالیقدر استاد فرزانه ی نخبه پرور مرحوم آیت الله حاج شیخ ابوالقاسم خزعلی (قدس سره الشریف) موجب تالم خاطر گردید. یادآوری برجستگی های علمی و مقاومت قهرمانانه ی این عالم فرهیخته در عرصه ی مبارزه با نظام ستمشاهی و سرسختی های شکست ناپذیر این بزرگوار در مقابله با انحرافات گروهک های التقاطی و الحادی و عناصر انحرافی و ریزشی انقلاب اسلامی موجب بصیرت افزایی نسل انقلابی جوان می باشد. این ثلمه ی جبران ناپذیر را به ساحت ولایتمدار حضرت بقیه الله (ارواحنا فداه) و مقام معظم رهبری و ارادتمندان در سوگ نشسته و خانواده ی داغ دیده ی ایشان تسلیت عرض می کنم علو درجات برای آن مرحوم از خداوند منان مسئلت می نمایم.

سید احمد علم الهدی

۲۵ شهریور ۹۴

آیت الله علم الهدی به سنت دیدار با علما و مراجع در موقعی که به شهر مشهد جهت زیارت مشرف می شوند خدمت استاد قدیمی خود آیت الله خزعلی رفت. ایشان ضمن تشکر در انتهای دیدار و موقع خدا حافظی از آیت الله علم الهدی خواست که در جمعه ی پیش رو قبل از عزیمت به تهران در نماز جمعه ی مشهد فرصتی چند دقیقه ای داشته باشد تا با مردم سخنانی را مطرح کند.
آیت الله علم الهدی نیز ضمن استقبال قبول کرد.
ایشان بعد از قرار گرفتن در جایگاه نماز جمعه (۹مرداد۹۴) در رواق امام خمینی حرم امام رضا ع با اشاره به آیت الله علم الهدی که در کنار ایشان قرار داشت اظهار کرد:


دریافت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی