۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت

طلبه باید کتاب دار باشد و کتابخانه داشته باشد

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ق.ظ

   

هر چند طلاب امروزه به سراغ کتاب های دیجیتال می روند اما مسئله بررسی کتاب های الکترونیکی به هیچ وجه برکت کتاب ها و مطالعه آن را ندارد

به گزارش alamolhoda.com آیت الله علم الهدی، ضمن بازدید از نخستین نمایشگاه کتاب های حوزوی در مدرسه علمیه عالی نواب، این اقدام را مثبت ارزیابی کرد و گفت: گاهی وقت ها در دوران طلبگی ام، آرزوی داشتن یک کتاب را داشتم.

وی توصیه کرد: کتاب های مورد نیاز درسی و مرجع نسبت به سایر کتاب های مرتبط مقدم باشد و نسبت به توسعه و نشر آن تاکید شود زیرا اگر طلاب علوم دینی از همان ابتدا به سراغ منابع اصلی بروند، در درس و تحقیقات شان موفق تر خواهند بود.

عضوم شورای برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خراسان با بیان این که طلبه باید کتاب دار باشد و کتابخانه داشته باشد، افزود: هر چند طلاب امروزه به سراغ کتاب های دیجیتال می روند اما مسئله بررسی کتاب های الکترونیکی به هیچ وجه برکت کتاب ها و مطالعه آن را ندارد و نمی توانیم این اثر را در کتاب الکترونیکی پیدا کنیم.

وی ابراز داشت: کتاب های دیجیتالی تنها برای جستجو مفید است و هیچگاه آن دل دادن و دلدادگی به کتاب با آن فراهم نمی شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی