۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين

   

ما الان در این نظام تحت اطاعت از حجت امام زمان(عج) هستیم و این ولایت همان ولایت خداست که مظهر آن ولایت معصوم است. رهبر ما حجت امام معصوم است

به گزارش alamolhoda.com آیت الله سید احمد علم الهدی در جمع خانواده فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه پاسداران بیان داشت: امتیاز فعالیت فرهنگی در زیارت امام رضا (ع)سازندگی درونی ایجاد می کند، این زیارت و دیدن ضریح امام رضا و تصرف ولایی ایشان از درون همه چیز را زیر و رو میکند، ما در همه ی فعالیت های خود در زندگی طلبگی در بحران بودیم قبل انقلاب در گیر مبارزه و بعد از آن هم بحرانهای بعد انقلاب، و اگر این اخلاص در زندگی ما نباشد در این دنیا که چیزی نداریم در آن دنیا هم همه چیز را از دست خواهیم داد.
وی در ادامه افزود: به فرموده ی مقام معظم رهبری انسان در زندگی گاهی مسئله دار می شود، انسان خیلی بخواهد پا به پای سیاست گام بردارد آخرش مسئله دار میشود و اگر اخلاص خود را در این مسیر ازدست بدهد دیگر همه چیزش را باخته است و باید همه چیزش را پای آن بگذارد.
امام جمعه ی مشهد مقدس بیان داشت: شما خانواده رزمنده همان ثواب جهاد رزمنده و جهادگر را به عنوان همسر میبرید و شما بخاطر اداره این زندگی در کنار همسر مجاهد خود این ثواب را میبرید، مسئله دار شدن در این مسیر این است که خدای ناکرده اخلاص خود را در این مسیر از دست بدهید. الان فداکاری و خدمتگزاری در این نظام در کنار رهبری معظم انقلاب مانند سربازی در رکاب رسول الله(ص) و امام زمان(عج) است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تحجر شیعه و وهابیت دولبه شمشیری است که شیعه را میبرد و ما الان در این نظام خود تحت اطاعت از حجت امام زمان(عج) هستیم و این ولایت همان ولایت خداست که مظهر آن ولایت معصوم است و رهبر ما حجت امام معصوم است. شما در این وضع سعادت در رکاب حجت خدا بودن را دارید و باید این را با حفظ اخلاص حفظ کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی