۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

اعضاء طرح ولایت بسیج دانشگاه لرستان

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ق.ظ

مهم این است که انسان در خط شهادت باشد
این که همواره از خدا بخواهیم شهادت را نصیب ما کند مهم نیست، مهم این است که در مسیر شهدا باشیم و خود را وقف دین کنیم.مانند امام خمینی(ره) که تمام عمر خود را وقف دین و این نظام و انقلاب کردند و چند برابر یک شهید برای دین حق زحمت کشیدند ودر آخر هم شهید نشدند. ما باید به این نکته توجه کنیم که شهادت اصلا نصیب شدنی نیست بلکه کاملا ارادیست.
جلسه با اعضاء طرح ولایت بسیچ دانشگاه لرستان
صبح امروز آیت الله علم الهدی در با اعضاء بسیچ دانشگاه لرستان بعد از تبریک این ایام مبارک به حاضرین بیان داشتند:اینکه شروع طرخ شما با شهر مشهد است خواه ناخواه برای شما حامل برکاتی خواهد بود که انشا الله از این برکات بهره مند شوید.


ایشان در شروع سخنان خود بااشاره به اجر شهادت و شهدا فرمودند:انسان باید در عرصه مقابله با دشمن ملاحظه ی خودش را نکند،که اگر اینگونه باشد پیروزی حاصل نمی شود، انسان در عرصه ی مبارزه با دشمن باید تمام انرژی خود را صرف این مبارزه کند و اینگونه نباشد که نیمی از آن را صرف حفاظت از خود کرده ونیمی را صرف مبارزه کند که در این صورت در هر عرصه مبارزه ای محکوم به شکستند. ارزش شهادت هم در این است که در عرصه ی مبارزه با دشمن خدا تمام نیروی خود را صرف این مبارزه کند. 
ایشان در بحث شیوه ی زندگی افزودند: اگر فکر شما این باشد که از دانشگاه مدرکی گرفته و بعد وارد زندگی شوید و کار و معیشتی داشته باشید به این هدف خود می رسید اما از آن روزی که تشکیل زندگی دادید دیگر توفیق تصمیم گیری را به مانند الان ندارید چون زندگی شما در آن موفع در سطحی قرار می گیرد که قابل تغییر به صورت دیگر نیست، زن و فرزند شما و زندگی شما همگی باعث عدم تصمیم گیری ها در آن زمان می شود.


آیت الله سید احمد علم الهدی درادامه سخنان خود تاکید کردند: بهترین زمان تصمیم گیری برای زندگی شما الان است، الان تصمیم بگیرید که توان و استعداد خودرا صرف خواب و خورک و زندگی آینده نکنید بلکه وقف امام زمان(عج) کنید و تمتم هستی و حتی جان خود ذا در راه دین خدا و امام زمان(عج) هزینه نمایید ومطمئن باشید در کنار آن حداقل زندگی را خواهید داشت که اگر هم در آینده به جایی هم برسید این زندگی و جایگاه هم وقف امام زمان(عج) باشد.حال که در دهه ی کرامت و در شهر مشهد هستید بهترین زمان برای گرفتن این تصمیم بزرگ است تا در محضر امام رضا(ع) عهد کنید که سرباز خوبی برای امام زمان(عج) باشید و همه ی اینها را از امام رضا(ع) بخواهید.


ایشان در ادامه خطاب به دانشجویان گفتند: اگر زندگی و تمام وجود شما وقف دین و امام زمان(عج) شد دیگر مهم نیست با یک گلوله از بین بروید یا به مرگ طبیعی.اینکه یک فرد بایک گلوله یا انفجار از بین برود لذتی ندارد، لذت این است که در بهشت مخلد و متنعم از نعمات الهی بود.نمونه ی این وقف دین بودن دکتر شهریاری است که به روایت همسر شهید ایشان همواره یک ساعت قبل از نماز صبح در مسجد محل سکونتشان به تهجد و شب زنده دتری می پرداختند که همین باعث شد با غنی سازی اورانیم تا 20 درصد خاری باشند به چشم دشمنان و این یعنی دانشگاهی وقف دین.
آیت الله علم الهدی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در بحث فتنه و خصوصا فتنه 92 افزودند: ما الان داریم در فتنه زندگی می کنیم، فتنه 88 خیابانی بود اما فتنه الان خزنده است، مشکل ما در انتخابات 93 انحراف احمدی نژادی بود.عملکرد آقای احمدی نژاد در یک سال آخر ریاست جمهوری و رها کردن مملکت ولج و لج بازی آقایان باعث شد همانگونه که در سال 88 مطالبات مردم عوض شود الان هم مطالبات مردم عوض شد و همین تغییر مطالبات باعث رای آوردن آقای روحانی شد.البته باید این نکته را متذکر شوم آقای روحانی که باشعار های فرا جناحی پا در عرصه ی انتخابات نهادند الان نیروهایشان در دولت بجز چند نفر اندک، باقی یا الاح طلبند و کارگزاران و یا وابسته ی به آنها واین عدم تطابق عملکرد با شعارها نشان  میدهد  وضع ما وضع خوبی نیست.


ایشان در قسمت پایانی سخنانشان بیان کردند: در بحث فتنه ما باید توجه کنیم که این حرکات به دانشگاه ها رسوخ پیدا نکندچون تنها راه ورود به سیاست برای فتنه گران دانشگاه است پس نباید بگذاریم 18 تیردوباره تکرار شود. وظیفه ی شما در دانشگاه این است که اتفاقات را کاملا رصد کرده وپای ارزش ها و آرمانهای خو محکم بایستید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی